Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #26 Skrevet 7. august 2014 Hvor ofte må den tømmes? (Selv om jeg skjønner det må være ganske individuelt i grunn) Hvordan kan du vite hvilken størrelse du trenger da? Har dere opplevd lekkasjer? Kanskje i starten da dere begynte å bruke den? Fikk mye reklame for FleurCup på Facebook ei stund. Og er veldig nysgjerrig. Men vil liksom ikke bruke penger på det uten å vite om den kan funke. Anonymous poster hash: b2b87...dca Jeg tømmer den 2-3 ganger for dagen. Anonymous poster hash: c76ef...b65
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #27 Skrevet 7. august 2014 Jeg har denne http://www.ebay.com/itm/LadyCup-Size-L-arge-menstrual-cup-001-/160834107277?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item257275b78d Og en Mooncup. Liker den på linken best. Anonymous poster hash: c76ef...b65
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #28 Skrevet 7. august 2014 Her var det mange gode spørsmål og svar.😊 Nesten så jeg gleder meg til neste mens 😏 Men kjenner jeg blir litt i villrede på hvilken str jeg burde bestille. Er de man kjøper på ebay like "trygge" som de man kjøper hos en forhandler som har egen nettside? Hi Anonymous poster hash: 012c0...e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå