Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Det var veldig mye oppoverbakker i 4,5 km før de siste 500 m. gikk jo da nedover frem til stoppestedet mitt. Hvor fort tror dere jeg klarer den ruta idag? Er dårlig form, men vil jo klare å jogge hele ruta etterhvert! Er kun skogsterreng så er tungt Anonymous poster hash: 6866d...c8a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Det var veldig mye oppoverbakker i 4,5 km før de siste 500 m. gikk jo da nedover frem til stoppestedet mitt. Hvor fort tror dere jeg klarer den ruta idag? Er dårlig form, men vil jo klare å jogge hele ruta etterhvert! Er kun skogsterreng så er tungt Anonymous poster hash: 6866d...c8a Jeg brukte 45 min med en del jogging i en slik løypa og skal jogge idag og så gleder meg til å se om jeg klarer fortere... lykke til. Jeg er og i dårlig form så vet hvordan det er. Anonymous poster hash: 4b7c0...652
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Hvis du tok deg ut i går tipper jeg at du bruker 53 minutter i dag. Gjør det samme hver andre dag så tipper jeg du kommer ned i 45 minutter på 2 uker. Anonymous poster hash: 8c805...420
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Vanskelig å si fra dag til dag. Tre ganger i uka og jeg vil tro du har forbedret deg med 10-12 min på en måned. Det går raskt i starten. Jeg brukte vel det samme som deg i starten. Nå løper jeg 5 km på 25 minutter. (Kupert skogsvei) Anonymous poster hash: 56afe...75f
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Vanskelig å si fra dag til dag. Tre ganger i uka og jeg vil tro du har forbedret deg med 10-12 min på en måned. Det går raskt i starten. Jeg brukte vel det samme som deg i starten. Nå løper jeg 5 km på 25 minutter. (Kupert skogsvei) Anonymous poster hash: 56afe...75f hvor lang tid brukte du på det? Anonymous poster hash: 4b7c0...652
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 Da venter du 3-4 uker før du tar tiden neste gang! Gå tre turer i uka. To i "passe tempo" hvor du selvsagt skal bli sliten, men samtidig ha det relativt behagelig, så en tur der du presser på. Tenk på at av idrettsutøver litt ut over mosjonistnivå så er 90 av treninga "pratetempo", det trenger ikke være "lett og prate", men man skal kunne snakke litt. Resten er høy intensivitet.. SÅ den siste økta skal du være så sliten at du ikke greier si ja/nei til et spørsmål om noen hadde spurt Da vil jeg tro du merker ENORM fremgang på disse 3-4 ukene. Fremover kommer det til og bli vanskelig med like stor fremgang, men det er faktisk veldig lett og komme seg i BETYDELIG bedre form i starten. Og veien videre fører bare fremover uansett Lykke til! Anonymous poster hash: 8516c...a2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå