Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Leser stadig om barn som må opp kl 6-6.30 her inne, min må sove til 7.30 for å være uthvilt. Legger seg kl 19. Hadde måttet legge han kl 17.30 da om jeg skulle vekket han så tidlig? Er det min som sover unormalt mye? Er det virkelig nok for barnehagebatn å sove 19-6? Anonymous poster hash: 652ba...86d
me_87 Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Sønnen min har hvertfall stort søvnbehov. Han legger seg 19.00 å de få gangene han står opp klokken 7 frivellig så er han sur og grinete store deler av dagen å helt tydlig ikke uthvilt. Han sover gjerne til 8-halv ni visst han kan.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Sånn er det her også, blir han vekt før 7.30 blir dagen fryktelig slitsom. Legger han seg senere må han få sove tilsvarende lenger, i sommer har det gjerne blitt 21-9.30. Vurderer en jobb med lengre reisevei, men føler ikke jeg kan forlange at ungen legger seg før 19. Dermed kan vi ikke reise hjemmefra før om morgenen heller. Akkurat nå som han er liten bør hans behov gå foran ønske om jobbskifte tror jeg.. Anonymous poster hash: 652ba...86d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå