Gå til innhold

Noen her som har half sleeve? hva er motivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på, men vet ikke hva jeg skal ha eller om jeg tør. Har tenkt på det i mange år nå

Anonymous poster hash: 4b960...836

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er stygt og dritharry, men hver sin smak :)

Anonymous poster hash: 58b35...0c1
Skrevet

Nå var det ikke det HI spurte om. Mye jeg også .synes er stygt, men kommenterer det ikke likevel. Har flere venninner som har det. Ei har blomster, med farger. Ei har ganske tykke bånd på en måte, denne er litt hard synes jeg. Ei har motiv med mennesker og dyr.

Anonymous poster hash: 66210...795

Skrevet

Nå var det ikke det HI spurte om. Mye jeg også .synes er stygt, men kommenterer det ikke likevel. Har flere venninner som har det. Ei har blomster, med farger. Ei har ganske tykke bånd på en måte, denne er litt hard synes jeg. Ei har motiv med mennesker og dyr.

Anonymous poster hash: 66210...795

Skrevet

Sleeve er kult.

Half sleeve derimot ser rart ut.

Motivet bør være noe som symboliserer deg, så vent til ideen dukker naturlig opp.

Anonymous poster hash: 53226...287

Skrevet

jeg har half sleeve. skal muligens bygge på så det blir hele armen men må jo begyne et sted ;) jeg har et motiv fra peterpan. med voksne figurer istedet for barn. valgte den fordi den var litt kulere en orginal versonen & den minner meg på at jeg aldri må bli helt voksen ;) viktig å beholde barnet i seg også :D for meg som elsker disney, eventyr, sterke farger osv var det et naturlig valg :)

Anonymous poster hash: bcc94...a32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...