Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Gravid på nytt, babyen er 4 mnd. Og nå viker hun mer og mer fra puppen! Anonymous poster hash: a0538...816
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Fortsett å amme! Det er der beste og enkleste på alle måter! Anonymous poster hash: d35da...e2e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Smaken på melken forandrer seg litt pga hormonene det nye svangerskapet produserer, sikkert derfor hun reagerer. Men bare fortsett å tilby puppen, hun venner seg til det. Anonymous poster hash: 9aa32...2cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå