Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 http://villapaprika.no/category/kjokken/ Anonymous poster hash: a8c5b...12b
It's all about me Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Lampene var kule, men plasseringen så dum ut. De trenger litt mer rom rundt seg, ikke være toppen på kaoset.
Brennheite Badeand Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Fine! Men herregud så rotete det ser ut der når hun skal ha all mulig slags fjas stående fremme. Skal sies at jeg får hetta av alt annet enn glatte flater uten dill og dall, men dette er virkelig too much.
Love_animals Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Syns de var kule men altfor store for det lille kjøkkenet. Plasseringen var dum. Og hun har peiling på interiør? Så mye dill og dall.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Jeg syns hun har veldig mye fint. Men det blir altfor mye på en gang. Ingenting kommer ordentlig frem, fordi det ene dreper det andre. Det kan da umulig være vits i å ha to så store taklamper over denne benken i tillegg til to (!!!) lamper i et vanlig lite vindu? I tillegg til alle knagger og alt annet stæsj som står fremme. Skjønner ikke hvordan de får plass til å lage mat jeg 🙊 Anonymous poster hash: 75cfc...3f3
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 Får foremmelse av å bli kvalt av det huset. Ser ut som et lager. På et kjøkken lages det mat. Man må ha armslag og hygieniske arbeidsflater som er lett å vaske. Det kjøkkenet er et lite kott fyllt til randen med skrot, perfekt for de som lever av take away. Hvor gjør de av alt rælet hvis de lager mat der? Setter de alt på gulvet eller bæres det inn i stua? Kroker med en hel tekstilbutikk opphengt. Hva SKAL de med alt? Får de ikke til å lage mat i rotet uten å søle kanskje.. Tenker med gru på alt støvet som samler seg overalt. Hu har faktisk greie på interiør, men hun ser seg blind. Det blir som å være avhengig av solarium. Du tror du er likblek når du er som ei rosin. Anonymous poster hash: de1d1...d94
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 Fy flate, for et rotehus! Hva kan det kjøkkenet egentlig brukes til? Ikke lage mat, i alle fall. Anonymous poster hash: 7d74b...08d
I scream for icecream! Skrevet 7. august 2014 #8 Skrevet 7. august 2014 Off, jeg pleier ikke å si stygge ting om alle disse bloggerne, men hver gang jeg ser bilder av dette huset får jeg helt klaustrofobi. Jeg skjønner ikke at det går an å bo der i det hele tatt. Joda, noen av tingene er sikkert kjempefine hver for seg, men det er jo umulig å se siden det er så rotete.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #9 Skrevet 7. august 2014 http://villapaprika.no/category/kjokken/Anonymous poster hash: a8c5b...12b Nettmobbing! Anonymous poster hash: 2d0cf...3e2
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. august 2014 #10 Skrevet 7. august 2014 http://villapaprika.no/category/kjokken/Anonymous poster hash: a8c5b...12b Nettmobbing! Anonymous poster hash: 2d0cf...3e2 Nei. Når du velger å leve livet ditt i en blogg, så velger du også å la folk gjøre seg opp meninger om deg. og jeg får i likhet med mange andre helt angst av det huset. Det er rotete, fullt, pregløst og sikkert jævlig støvete.
Elsker livet Skrevet 7. august 2014 #11 Skrevet 7. august 2014 Mye fint der. Men hvor gjør de av oppvasken før de går inn i maskinen etter middag f.eks? Jeg foretrekker langt mer rene flater og linjer, men mange av tingene og fargene likte jeg. Syns ikke lampene var stygge, men det blir litt mye med 4 lamper inne for et område på 1.5 kvm.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #13 Skrevet 7. august 2014 Blir helt stressa av å se på det der, er jo ting over alt!! Anonymous poster hash: a12e0...152
elinna Skrevet 7. august 2014 #14 Skrevet 7. august 2014 Hahaha, det ser jo bare helt sinnsykt ut. Alle de tingene på benkeplatene, alle de putene i sofaen.... Hvor skal man oppholde seg og hvordan skal man leve oppi alt det virrvarret?
klg,2 boys now:) Skrevet 7. august 2014 #15 Skrevet 7. august 2014 Sikker på hun lager disse innleggene selv bare for og få treff på bloggen.derfor nekter jeg og se på lampene
elinna Skrevet 7. august 2014 #16 Skrevet 7. august 2014 Sikker på hun lager disse innleggene selv bare for og få treff på bloggen.derfor nekter jeg og se på lampene Det er meg revnende likegyldig...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #17 Skrevet 7. august 2014 ja, de var temmelig stgge! Anonymous poster hash: 2e7ec...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå