Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Nå er det en uke siden jeg skulle hatt mensen, nettopp tatt en test, men den var negativ... Kan jeg fortsatt være gravid? Eller kan jeg slå den tanken vekk? Har mensmurringer i korsryggen som jeg har hatt i 3 dager nå, men ingen tegn til spor av blod. Har fått melkehvit utflod som er litt hudkrem-aktig i konsistens, det pleier jeg ikke å ha før mens. Anonymous poster hash: 200c1...13b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Du er etter største sannsynlighet ikke gravid. Anonymous poster hash: 003a9...d18
<3 2G <3 Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Så klart du kan være gravid. Men ta en ny test om noen dager. Det er ikke alle sol skiller ut nok hcg i urin til å få positiv test. En mulighet er å stikke på legekontoret å ta en hcg blodprøve.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Fikk ikke tatt på morgenurin av mange årsaker, kan det ha hatt stor innvirkning? Eller kan det være noe annet som gjør at mensen ikke kommer? Jeg har ikke gått kraftig ned i vekt, tvert i mot har jeg gått litt opp den siste mnd, er normalvektig (64kg). Blir jo litt rar av å gå å vente på mensen som ikke kommer.... Hi Anonymous poster hash: 200c1...13b
<3 2G <3 Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Om det var kort tid ( innen 4t ca ) siden forrige gang du tisset eller at du har drukket mye før test så kan du få falsk negativ.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 Om det var kort tid ( innen 4t ca ) siden forrige gang du tisset eller at du har drukket mye før test så kan du få falsk negativ. ja, tisser veldig ofte faktisk så det var bare en time siden jeg tisset sist. Får prøve igjen om noen dager om ikke mensen har kommet enda. Hi Anonymous poster hash: 200c1...13b
<3 2G <3 Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 Ta med morgenurin eller prøv å hold deg lengst mulig uten å overdrive drikke så får du svar
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #8 Skrevet 7. august 2014 Ta med morgenurin eller prøv å hold deg lengst mulig uten å overdrive drikke så får du svar takk takk Anonymous poster hash: 200c1...13b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå