Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Jeg ble vekt av helikopter inatt og trodde det var terror, drømte skummelt i tillegg og ble helt ute av meg. Husker ikke sist gang jeg ble så skremt. Tror jeg døde et sekund. Noen som vet hva som skjedde? Tror det var ambulansehelikopter. Anonymous poster hash: add57...870
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Lite sted du bor på eller hehe? Det går helikopter over her stadig vekk og kan være alt fra fødsel, hjerteinfarkt til bilulykke. Så ikke sikkert det har "skjedd" noe spesielt... Anonymous poster hash: a6d62...f2c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Oftest brystsmerter el. Anonymous poster hash: 68ff8...413
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Lite sted du bor på eller hehe? Det går helikopter over her stadig vekk og kan være alt fra fødsel, hjerteinfarkt til bilulykke. Så ikke sikkert det har "skjedd" noe spesielt...Anonymous poster hash: a6d62...f2c Lite sted... Jeg har bodd på større steder og aldri blitt vekt på denne måten. Den var kun par hundre meter fra meg. Det var nok bare at jeg sov og ble vekt av bråket, er ikke vant til det Anonymous poster hash: add57...870
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Vekket Anonymous poster hash: a0e38...f5d
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 he he, så lite er det ikke på Neskollen . Våknet selv av den voldsomme lyden, følte at hele huset ristet. Kan da umulig kun ha vært ett. Vet heller ikke hva det var...... , Fikk ikke sove igjen, så jeg er veldig trøtt i dag Fin dag til dere alle. Måtte stå opp og se, det var ambulansehelikopter. Er å trøtt og vet ikke hvordan komme meg gjennom dagen. Anonymous poster hash: add57...870
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 Les : BRYR meg IKKE! Anonymous poster hash: add57...870
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #8 Skrevet 7. august 2014 he he, så lite er det ikke på Neskollen . Våknet selv av den voldsomme lyden, følte at hele huset ristet. Kan da umulig kun ha vært ett. Vet heller ikke hva det var...... , Fikk ikke sove igjen, så jeg er veldig trøtt i dag Fin dag til dere alle. Måtte stå opp og se, det var ambulansehelikopter. Er å trøtt og vet ikke hvordan komme meg gjennom dagen. Anonymous poster hash: add57...870 OMG! Så trøtt at du ikke vet hvordan du skal komme gjennom dagen faktisk. Anonymous poster hash: 68ff8...413
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #9 Skrevet 7. august 2014 he he, så lite er det ikke på Neskollen . Våknet selv av den voldsomme lyden, følte at hele huset ristet. Kan da umulig kun ha vært ett. Vet heller ikke hva det var...... , Fikk ikke sove igjen, så jeg er veldig trøtt i dag :sovne:Fin dag til dere alle.Måtte stå opp og se, det var ambulansehelikopter. Er å trøtt og vet ikke hvordan komme meg gjennom dagen.Anonymous poster hash: add57...870 OMG! Så trøtt at du ikke vet hvordan du skal komme gjennom dagen faktisk. Anonymous poster hash: 68ff8...413 Kyss meg i ræva, anonym. Anonymous poster hash: add57...870
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #10 Skrevet 7. august 2014 Dagens tåpligste tråd? Og det før lunch. Anonymous poster hash: c3117...188
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #11 Skrevet 7. august 2014 For en språkbruk, HI. Enten er du veldig ung eller en særdeles umoden dame pga ordbruk. Lærer du barna dine å snakke sånn? Anonymous poster hash: a0e38...f5d
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #12 Skrevet 7. august 2014 En nabo av oss fikk hjerteinfarkt for mange år siden og ble hentet av ambulansehelikopter. Det er snakk om mansk 100 meter fra oss til naboen og jeg snorket gjennom hele greia :S Anonymous poster hash: 0a622...b4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå