Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Hun svetter sånn at det er vått i senga, dyna klistrer seg til huden og håret blir bløtt. Har pågått i ca en mnd nå og begynner å bli bekymret. Hun fikk cøliaki for 3 mnd siden, kan det ha noe med det å gjøre? Har cøliaki selv, men aldri sånn svette. Hun sover kun i truse og har knapt dynen over seg, likevel er hun så svett! Anonymous poster hash: 7caf1...41d
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Sånn har datteren min vært siden hun var et par år gammel. I dag er hun seks og et halvt. Jeg har aldri tenkt på at det kan være noe galt. Anonymous poster hash: caf58...668
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Samme her - seksåring gutt! Anonymous poster hash: 7786e...822
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Det er vel litt mer bekymringsfullt når det har startet plutselig. Men, det har jo vært veldig varmt i det siste da... Anonymous poster hash: 8f2ea...724
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Mange barn er varme.. Om hun plutselig begynte m nattsvette, og det ikke går over når nettene er kjølige igjen, hadde jeg bare ville ha forhørt meg med helsesøster eller lege. Er mest sannsynlig normalt, men siden hun nettopp har fått diagnosen cøliaki ville jeg vært litt obs. Er jo en del følgesykdommer en kan utvikle om sykdommen har rukket å ødelegge nok:) oftes ikke veldig seriøse da 😉 Anonymous poster hash: ba2a2...5cb
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 Hun sover på samme rom som søsteren på 4 og hun er aldri for varm. Samme dynene har de også. HI Anonymous poster hash: 7caf1...41d
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 Vi dropper dyne nå i varmen, kun dynetrekk. Og vifte på hele natta. Anonymous poster hash: 2debb...1b8
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #8 Skrevet 7. august 2014 Hun sover på samme rom som søsteren på 4 og hun er aldri for varm. Samme dynene har de også. HIAnonymous poster hash: 7caf1...41d Det behøver ikke være av betydning:-) unger er forskjellige. 2 her sluttet med ullundertøy om vinteren for lenge siden. Minste kan godt finne ulltøyet sitt og tasse rundt i det nå... Anonymous poster hash: 271cb...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå