Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Er det noe å ha? Anonymous poster hash: 8b9f4...3e2
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 NEI!! Jeg har Facebook. Det er et mareritt. Du burde ikke. Så fort du logger deg inn der, har du logget deg ut av livet! Do not Open a Facebook acount !! Nei for guds skyld.. Anonymous poster hash: 93c01...7d1
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Ja. Jeg elsker Facebook. Uten Facebook hadde jeg jo ikke fått med meg noensinne som skjer utenfor husets fire vegger for tiden. Med tre barn og full jobb, blir det ikke mye tid og energi til å dra ut og være sosial. Men jeg kan følge med på hva alle andre gjør fordet. Veldig bra! Synes JEG da. Anonymous poster hash: b1435...975
Gjest Julia1984 Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Facebook er helt nødvendig for meg. All info og dialog med andre foreldre mht fotballen til de to eldste blir lagt ut der (lukket gruppe)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Jeg har aldri hatt det og klarer meg fint Anonymous poster hash: 3f974...d1e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Praktisk for å avtale møter mellom flere personer (som også ha FB), holde kontakten/se hva folk driver med, men du kan ende opp med å bruke litt tid der Jeg bruker FB mye, og det er gull verdt for de gangene man prøver å avtale ting mellom mer enn 2-3 stk. Anonymous poster hash: 1cb14...196
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #8 Skrevet 7. august 2014 Nei. Jeg er på fb, men bruker det bare mindre og mindre. I tillegg begynner jeg å se mer og mer av den skreddersydde reklamen deres. Hvis jeg googler noe utenom fb så får jeg plutselig opp som reklame på fb. Jeg har opplevd at personer jeg aldri har hatt kontakt med mer enn en eller to mailer via min gmail plutselig blir foreslått som venn av meg på fb (og jeg vet at ved i hvert fall ett tilfelle har personen ikke søkt etter meg på fb!). Nå er det jo også snakk om at de skal overvåke trafikk på pc/telefon når man ikke er pålogget fb.... noe jeg lenge har hevdet at de gjør. Jeg blir bare mer og mer skeptisk til fb! Det er flott for å holde kontakt med folk som bor langt unna og som jeg ser sjelden. Men jeg er ikke lenger sikker på at det er verdt det. I tillegg er det mange som blir "avhengig" av fb, som ukritisk legger ut for mye info osv. Anonymous poster hash: 6c56b...bf3
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #9 Skrevet 7. august 2014 Jeg er ikke på fb, har aldri vært. Er 35, høyt utdannet, sosial både privat og på jobb, helt "normal og oppegående";-) Grunnen til at jeg bevisst ikke ønsker å være på fb er følgende: - avhengighetsskapende - stjeler masse tid - ligger ikke i min natur å legge ut masse "skrytebilder" eller innlegg om viktige eller uviktige ting jeg holder på med eller opplever - ligger ikke i min natur å snoke på profiler til folk jeg kjente for 20 år siden som jeg ikke har noe kontakt med - har ikke behov for å måle hvor populær og attraktiv jeg er ut fra hvor mange "venner" jeg har på fb - har ikke behov for å skryte av barna mine på fb - det gjør jeg privat Mannen min er på fb (i all hovedsak knyttet til jobb) og jeg ser absolutt mange positive momenter rundt det, har alikevel ingen planer om å "melde meg inn". Er vi flere?! Anonymous poster hash: 58d1c...820
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #10 Skrevet 7. august 2014 Jeg har vært på Facebook siden 2007 og har et veldig ambivalent forhold til det. Hater at det føles obligatorisk å være der og at det føles som jeg går glipp av noe ved å ikke være der. Er så mye dritt der...Så klarer du å holde deg unna synes jeg du bør det Anonymous poster hash: 4c536...26b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #11 Skrevet 7. august 2014 Jeg er ikke på fb, har aldri vært. Er 35, høyt utdannet, sosial både privat og på jobb, helt "normal og oppegående";-) Grunnen til at jeg bevisst ikke ønsker å være på fb er følgende: - avhengighetsskapende - stjeler masse tid - ligger ikke i min natur å legge ut masse "skrytebilder" eller innlegg om viktige eller uviktige ting jeg holder på med eller opplever - ligger ikke i min natur å snoke på profiler til folk jeg kjente for 20 år siden som jeg ikke har noe kontakt med - har ikke behov for å måle hvor populær og attraktiv jeg er ut fra hvor mange "venner" jeg har på fb - har ikke behov for å skryte av barna mine på fb - det gjør jeg privat Mannen min er på fb (i all hovedsak knyttet til jobb) og jeg ser absolutt mange positive momenter rundt det, har alikevel ingen planer om å "melde meg inn". Er vi flere?! Anonymous poster hash: 58d1c...820 Og likevel er du her inne? Er ikke det litt på samme nivå? Men til HI, har du ikke hatt det før nå er det ikke noe vits. Her brukes facebook litt til litt av hvert. Har mange hobbyer, moro å se hva andre har lagd, pluss kontakt med andre venner og familie jeg ellers ikke hadde klart ved å ringe/sende mld. Er litt lat der. Klarer du 30-60 min pr dag, etter at barn er lagt er det vel ikke noe problem. Anonymous poster hash: 07796...3bb
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #12 Skrevet 7. august 2014 Du klarer deg fint uten facebook. Jeg er veldig kritisk, synes det er mye skryting, mye jeg leser som oppleves unødvendig. Tror jeg har en venn på face som legger ut interessante ting, og jeg mener selv at de fleste "vennene" der inne er relativt oppegående. Anonymous poster hash: 326b8...92d
Virginia. Skrevet 7. august 2014 #13 Skrevet 7. august 2014 (endret) Jeg er også over 35, har høyere utdannelse og benytter facebook mye. Både for å holde meg oppdatert på events, chatte, lage avtaler, debattere, se hva andre er opptatt av og deres bilder, få inspirasjon fra artikler og kronikker som deles, få en god latter, dele egne ting som andre kan syntes er interessante m.m. For meg er facebook et supplement til et sosialt liv, ikke et substitutt . Endret 7. august 2014 av Ibsenfrue
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #14 Skrevet 7. august 2014 Så nei altså..? Føler at alle deler alt på Facebook for tiden så jeg blir alltid den som får vite ting sist, gjerne veldig lenge etter Anonymous poster hash: 8b9f4...3e2
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #15 Skrevet 7. august 2014 Så nei altså..? Føler at alle deler alt på Facebook for tiden så jeg blir alltid den som får vite ting sist, gjerne veldig lenge etter Anonymous poster hash: 8b9f4...3e2 Wow...Klarer du virkelig ikke ta en avgjørelse basert på hva du selv vil?! Må du ha " folkeavstemning" og så følge resultatet? Anonymous poster hash: c85b7...c6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå