Gå til innhold

Ryggsmerter


lærermamma

Anbefalte innlegg

Jeg er 7 + 5 på vei, men har slitt mye med ryggen allerede. Var hos manuellterapeut i går og fikk beskjed om at det var skivene i korsryggen som har fått nok. Jeg må derfor ta det litt med ro, ikke tunge løft og mye arbeid. Da kan det utvikles til prolaps og isjas.

 

Andre med liknende problem? Må jeg ta det med ro resten av svangerskapet? Nei, er ikje shkemeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer nesten på om der er for sent her å forebygge denne gang. Har isjas, og prolapsen er tilbakevennende i alle svangerskap. har slitt med ryggen siden jeg var liten, men blir ekstra ille når jeg er gravid. Enorm vektøkning er mitt største problem. 

 

Akkurat nå er det nesten som om kroppen vet hva som skal skje, da det "brenner" nederst i ryggen store deler av dagen, samt at den ene foten min svikter fra låret og ned-lignende isjas smerter, bare konstante.

 

Jeg krever tilrettelegging av arbeid fra uke 12, da min jobb er tung og tempobasert.

Anbefaler å ta det rolig slik som FrøkenG sier. 

Eneste lyspunktet jeg har med de plagene er at de forsvinner som dugg for solen så fort babyen er ute :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...