Gå til innhold

Når mannen har oralsex/fingrer med deg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker han 1-2-3 fingre? Mer? Sexleketøy?

Følte meg litt "vid" når jeg ba han bruke 2 istedet for 1. Hva er vanlig?

Anonymous poster hash: e446b...601

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vid? Syns det er digg med 2 fingre jeg da :)

Bruker også leketøy av og til.

Anonymous poster hash: b2710...e61
Skrevet

Jeg syns det er vondt når han bruker 2

Anonymous poster hash: 47af5...1bf

Skrevet

1 til å begynne med, to etterhvert. Jeg er ikke vid.

Anonymous poster hash: 3f5d8...e12
Skrevet

Må ha 2 fingre for å kjenne det godt. 1 fing bare kiler 😝 derfor jeg følte meg vid da jeg plutselig ville har mer inni der.

Hi

Anonymous poster hash: e446b...601

Skrevet

En er nok. Det går med to fingre, men det blir litt vondt da.

Anonymous poster hash: e5ac3...045

Skrevet

Gjerne 3

Anonymous poster hash: 508ec...05e

Skrevet

Vond med 2? Lurer på hvor liten pikk mannen deres har :P Eller han han middagspølsefingre

Skrevet

Vid med to fingre? Hvor liten pikk har mannen da?? Eller har har monsterstore fingre kanskje? :P Om jeg vil ha en G-punktorgasme holder det med én, men det er bare fordi han treffer punktet bedre da. Om jeg vil han skal knulle meg med fingrene foretrekker jeg to ;)

Anonymous poster hash: 40d32...6ea

Skrevet

Vond med 2? Lurer på hvor liten pikk mannen deres har :P Eller han han middagspølsefingre

Han har store hender, men fingrene er ganske normale, kanskje litt større enn gjennomsnittet. Penisen er ganske gjennomsnittlig. Men fingrene er jo litt mer "kantete" enn peniser da ;)

Dessuten er de første gjennomtrengningene av penis litt småvonde også. Sånn godt-vondt da :P

Skrevet

Der sier du noe. Mannen min har veldig slanke fingre, og det gjør ikke vondt om han bruker to fingre. Men han er veeeldig velutrustet da, så vondt gjør det uansett etterpå :P

Anonymous poster hash: 3f5d8...e12

Skrevet

Merkelig at ikke flere vet det, vagina er elastisk og når man blir kåt merkes det.

Man er jo ikke vid for det, den former seg. De som er stolt av å ikke 'klare' noen fingre, er bare ikke kåt/våt nok 😛

Anonymous poster hash: 98db5...9eb

Skrevet

Merkelig at ikke flere vet det, vagina er elastisk og når man blir kåt merkes det.

Man er jo ikke vid for det, den former seg. De som er stolt av å ikke 'klare' noen fingre, er bare ikke kåt/våt nok 😛

Selvfølgelig vet damer dette! Allikevel er det stor forskjell på damer! Jeg var sammen med en velutrustet mann for lenge siden, og jeg ble aldri vant med størrelsen. Som oftest var samleie ensbetydende med smerte. De gangene det var godt, var det mest fordi smerten ble god :P. Betyr det da at jeg aldri var kåt nok? ;) To eller flere fingre er ikke uholdbar smerte, men for noen er det mer enn nok med en. To blir ubehagelig og da forsvinner liksom litt av gleden ;)

Skrevet

Han begynner med en , men med glidemiddel , og hvis jeg er veldig kåt så klarer han 4. Har såå lyst å få til fisting også, men det gjør for vondt . Skal klare det en gang, for det tenner oss begge .

Anonymous poster hash: 4def7...146

Skrevet

Veldig gjerne penis, tunge eller leketøy inni meg ;). Men fingre: helst ikke andre enn mine egne...

Anonymous poster hash: 53c8e...149
Skrevet

Man er jo ikke vid for det, den former seg. De som er stolt av å ikke 'klare' noen fingre, er bare ikke kåt/våt nok

Eh?

Analen er også elastisk, men det betyr ikke at det ikke for mange kan gjøre innihelvetes vondt å skulle presse inn en agurk med kondom på der uansett hvor kåt du skulle være...... Noen klarer det, andre ikke.

Anonymous poster hash: 53c8e...149

Skrevet

Alt fra en til hele hånden. Kommer helt an på dagsform og hvor kåt man er. Fisting har vi brukt laaaang tid på å klare, men er helt sinnssykt på rett tidspunkt!!

Anonymous poster hash: bb7aa...4cf

Skrevet

To fingre... Og vi bruker ofte leketøy..

Anonymous poster hash: 2acd9...f66

Skrevet

Null fingre. Dette får han ikke lov til, enkelt og greit.

Anonymous poster hash: 0ec60...2bb
Skrevet

Og begrunnelsen for dette forbudet er....??

Anonymous poster hash: 67a59...868

Skrevet

Han orker ikke annet enn inn-og-ut, dessverre. Uansett hva jeg sier så kjører han på med dårlig fingring og null oralsex. Er lei hele opplegget.

Anonymous poster hash: 5836d...d13
Skrevet

Og begrunnelsen for dette forbudet er....??

Anonymous poster hash: 67a59...868

Jeg er ikke hun over, men er forbud mot det her også. Får uvi mye lettere da, og det orker jeg bare ikke.

Anonymous poster hash: 36195...aa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...