Gå til innhold

Hadde deres små i magen hviledag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid i måned åtte.

Og det virker som den lille de siste tre uker har hatt hviledag ca hver 5-6 dag.

Tenker jeg skal ringe sykehuset dagen etter men da er det full fart igjen.

I dag er en hviledag igjen og jeg kjenner jeg blir litt urolig av det.

Anonymous poster hash: 2e6a3...025

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er altså ikke helt stille på hviledagen. Da er det bare skifte av stilling og strekking. Normale dager er det spark og masse romstering.

Skrevet

Min roterte voldsomt inni der, så var veldig forskjell på hvor sparkene traff og dermed hvor mye jeg kjente. Opplevde også bevegelsene annerledes etterhvert som han ble større. Er du bekymret må du ringe og høre med føden, bedre med en gang for mye enn en gang for lite. :)

Anonymous poster hash: 4268f...39f
Skrevet

om man ikke kjenner liv, da skal man straks på føden. man skal ikke vente til dagen etter! da haster det!

har hatt hastesnitt pga morkakesvikt, men har frisk unge. var en mor på nyfødt intensiven som hadde bært litt mindre "hysterisk", det angrer hun sikkert på.

Anonymous poster hash: d53ba...15d

Skrevet

Prøv å spis noe sukker, pleier å hjelpe her hvis jeg synes det er lenge siden jeg har kjent noe..

Skrevet

Jeg har selv en rolig baby i magen som har en siesta-dag i uka omtrent, og har både lest og fått beskjed av jordmor og lege at dersom det er normalt for min baby, så er det normalt og ingenting å bekymre seg for.. Blir alltid veldig bekymret når denne hviledagen kommer, og er på nippet til å ringe føden, men neste dag er det spark igjen! Blir usikker av dette og skjønner deg veldig godt hi på at det er vanskelig å vite hva man skal gjøre.. Jeg tenker at jeg kan ikke troppe opp på føden eller hos lege hver uke for å få sjekket at alt er bra når det faktisk er slik hver uke... Eller synes dere jeg burde det? Er i uke 30 nå forresten...

Tror min baby er veldig rolig ift hva jeg har inntrykk av at er normalt når jeg leser her.. Virker som alle andre babyer sparker og står i hele dagen lang og at det aldri er fred å få. Min sparker kanskje en 15 spark (som jeg kjenner da) 3 ganger daglig og har altså i tillegg en siesta-dag hver uke -er jeg den eneste som har det sånn her?

Anonymous poster hash: aa380...fba

Skrevet

Takk for svar. Det er ikke slik at det ikke er noe liv på hviledagen.

I dag er det normalt igjen i magen. Armer og bein går i alle retninger og magen er vindskeiv.

Skal ta dette opp med jordmor neste uke.

HI

Skrevet

Min baby har noen ganger hatt en hvileperiode på 3 dager, men da har jeg også dratt inn på føden. Er overnervøs denne gangen pga noe som skjedde sist og superangst for at babyen bare skal dø. Her er lillesnuppa veldig rolig hele tiden.

Anonymous poster hash: ab704...8a2

Skrevet

Jeg har selv en rolig baby i magen som har en siesta-dag i uka omtrent, og har både lest og fått beskjed av jordmor og lege at dersom det er normalt for min baby, så er det normalt og ingenting å bekymre seg for.. Blir alltid veldig bekymret når denne hviledagen kommer, og er på nippet til å ringe føden, men neste dag er det spark igjen! Blir usikker av dette og skjønner deg veldig godt hi på at det er vanskelig å vite hva man skal gjøre.. Jeg tenker at jeg kan ikke troppe opp på føden eller hos lege hver uke for å få sjekket at alt er bra når det faktisk er slik hver uke... Eller synes dere jeg burde det? Er i uke 30 nå forresten...

Tror min baby er veldig rolig ift hva jeg har inntrykk av at er normalt når jeg leser her.. Virker som alle andre babyer sparker og står i hele dagen lang og at det aldri er fred å få. Min sparker kanskje en 15 spark (som jeg kjenner da) 3 ganger daglig og har altså i tillegg en siesta-dag hver uke -er jeg den eneste som har det sånn her?

Min baby sparket sjelden når han var inni magen. Noen dager var jeg usikker på om jeg hadde kjent noe som helst. Han var helt frisk da han ble født, og sterk i kroppen. :)

Anonymous poster hash: 4e4f8...336

Skrevet

Tror min baby er veldig rolig ift hva jeg har inntrykk av at er normalt når jeg leser her.. Virker som alle andre babyer sparker og står i hele dagen lang og at det aldri er fred å få. Min sparker kanskje en 15 spark (som jeg kjenner da) 3 ganger daglig og har altså i tillegg en siesta-dag hver uke -er jeg den eneste som har det sånn her? Anonymous poster hash: aa380...fba

Min baby sparket sjelden når han var inni magen. Noen dager var jeg usikker på om jeg hadde kjent noe som helst. Han var helt frisk da han ble født, og sterk i kroppen. :)Anonymous poster hash: 4e4f8...336

Godt å høre! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...