Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Om du skulle ha forklart din drømmebarnehage, hvordan ville den ha vært? Anonymous poster hash: 0a497...83a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Barnehagen til mitt barn. Gårds og friluftsbarnehage. Anonymous poster hash: 3e7e6...0bb
Gjest Julia1984 Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Der barna mine går er den perfekte barnehagen. Har hovedvekt på friluftsliv. Barnehagen har egen båt, drar ut på turer ned den, fiken, setter garn mm. Er på skogsturer til eget laavo område i skogen. Mye ute med barna. Masse spennende aktiviteter. Flinke til å bruke eventyr og sagn, håndverksaktiviteter. Flotte, engasjerte voksne som tar både foreldre og barn på alvor. Ser hvert enkelt barn og er ekstremt flinke til å tilpasse slik at hvert barn blir ivaretatt. Sunn og næringsrik kost. Kunne ramset oppasser mer
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Barnehagen til mitt barn. Gårds og friluftsbarnehage. Anonymous poster hash: 3e7e6...0bb Hva er det som gjør denne barnehagen så bra, kan du ramse opp noen eksempel? Anonymous poster hash: 92cd3...df3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Nok voksne pr. barn Anonymous poster hash: ed0a6...b88
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Mine barn går i den perfekte barnehage!! Det er en gårdsbarnehage med stort fokus på friluftsliv og gårdsarbeid. De ansatte er superflotte damer som alltid møter deg med et stort smil. Bhg har et stort uteområde med masse lekeapperater, flere sandkasser og stor gressplen der de spiller fotball, sitter på tepper og leser bøker. Ved fint vær, har de også samling her ute. De har grillhytte der de ofte sitter og spiser. Inne i fjøset er det laget til klatrevegg, sandkasse og hobbyrom. Her er ungene mye på høst og vinter når været er ekstra ille. De har en fast turplass de går til (som hører til gården) der er det laget gapahuk, sandkasse samt det ligger et lite berg/skog der ungene leker og utfolder seg. Jeg er så glad for at ungene mine får gå i denne fantastiske barnehagen og synes det blir fryktelig trist når minste skal begynne på skole og må slutte. Er heldigvis et par år til ennå☺ Anonymous poster hash: b8361...47a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Barnehagen til mitt barn. Gårds og friluftsbarnehage. Anonymous poster hash: 3e7e6...0bb De har fjøs med dyr, ungene er "gårdsarbeidere". De bruker naturen som lekeplass. Det er en barnehage uten vanlig lekeplass, likevel har ungene mange muligheter til lek. De har slengdisser og klatretau i skogen, gapahauk med grillplass. Til våren skal datteren min gå på dagstur over et lokalt fjell. Dagen avsluttes med telt telt og sovepose i gapahauken. Førskolebarna drar en helg på fjellet. Der leker de i snøen og kommer hjem stappfull av opplevelser. De har naust, båt og buss. Det viktigste er likevel de ansatte. De ser hvert barn, tilrettelegger, følger opp og har gjort sitt til at datteren vår gleder seg til hver dag i barnehagen. Anonymous poster hash: 3e7e6...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå