Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Er det alltid det? Mener jeg har hørt at det bare er sæd i forsatsen om mannen har hatt utløsning for kort tid siden og ikke vært å tisset i mellom hyrdestundene? Kjenner noen som har hoppet av i svingen i flere år uten å bli gravide så virker ikke som det er mange svæmmere i forsatsen han iallfall. Anonymous poster hash: d2006...557
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 noen som vet? Anonymous poster hash: d2006...557
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Er du 14 år? Alt som kommer ut av penis kan inneholde sæd. Anonymous poster hash: f958d...276
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Er jeg helt uvitende? Forsatsen? Anonymous poster hash: e0ad9...b1e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Forsatsen er smøremiddelet til mannen. Noen menn har lite andre mye. Det er det som kommer ut før selve utløsningen. Om man suger en mann er det lett å kjenne/smake den. Mannen min har faktisk ikke forsats, og han visste ikke hva det var før jeg fortalte ham det 😳 Vi har hoppet av i svingen i mange år uten å bli gravide av det. Nå som vi er helt sikre på at vi ikke vil ha flere barn, har han sterilisert seg. Plutselig kunne han jo fått en forsats Anonymous poster hash: ae6be...fea
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Forsatsen er smøremiddelet til mannen. Noen menn har lite andre mye. Det er det som kommer ut før selve utløsningen. Om man suger en mann er det lett å kjenne/smake den. Mannen min har faktisk ikke forsats, og han visste ikke hva det var før jeg fortalte ham det 😳 Vi har hoppet av i svingen i mange år uten å bli gravide av det. Nå som vi er helt sikre på at vi ikke vil ha flere barn, har han sterilisert seg. Plutselig kunne han jo fått en forsats Anonymous poster hash: ae6be...fea Ja se DET. Der lærte jeg virkelig noe nytt i dag. Takk. Anonymous poster hash: e0ad9...b1e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Med tanke på at man er så og så erklært steril om man har under 10 mill sædceller pr ml så vil jeg mene at forsatsen er umulig å bli gravid av. Det man blir gravid av ved å hoppe av i svingen er at man ikke hopper av tidlig nok.. Min mann inkludert. Anonymous poster hash: e41fe...adc
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #9 Skrevet 6. august 2014 Er du 14 år? Alt som kommer ut av penis kan inneholde sæd. Anonymous poster hash: f958d...276 Aha, er det sær i urinen også?? Jammen lærte ikke jeg noe nytt i kveld:) Anonymous poster hash: d2006...557
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #10 Skrevet 6. august 2014 Er du 14 år? Alt som kommer ut av penis kan inneholde sæd. Anonymous poster hash: f958d...276 Aha, er det sær i urinen også?? Jammen lærte ikke jeg noe nytt i kveld:) Anonymous poster hash: d2006...557 LOL Anonymous poster hash: e0ad9...b1e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #11 Skrevet 6. august 2014 Trodde alle menn hadde forsats jeg, det er smøringen fra penis når de blir opphisset... Alle menn har ihvertfall sædceller i forsatsen, men det er forskjell på hvor mange de har akkurat som det er forskjell på hvor mange dyktige svømmere i har i selve satsen også. Det skal jo noe til at forsatsen treffer din eggløsning, de fleste som hopper av i svinge som prevensjon er jo litt ekstra forsiktig rundt eggløsning, men det er selvfølgelig fullt mulig Jeg ble gravid uten at mannen hoppet av i svingen, han var bare innom og hilste på tidlig i forspillet, langt ifra noen orgasme (den kom lenge etterpå et helt annet sted ), men jeg ble nå gravid likevel så her var det ihvertfall en dyktig svømmer i forsatsen.... - Det å hoppe av i svingen er ikke noen god prevensjonsmetode nettopp fordi den er høyst usikker. For det første så kommer det hos de fleste menn litt væske ut av penis som vi kaller «forsats» og denne forsatsen vil som regel inneholde sædceller - ofte nok til å kunne føre til befruktning, skriver han påLommelegen.no: Anonymous poster hash: 5415e...187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå