Gå til innhold

Herregud for et mareritt!!! Hvem "eier" disse barna da??? Link

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Pusikatt
Skrevet

Omg! Skulle tro det var en episode av Greys Anatomy!

Skrevet

off ja :(

Er selv ufrivillig barnløs, og om noen andre hadde fått mitt barn som jeg selv hadde ønsket meg så mye vet jeg ikke hva jeg hadde gjort! :(

Jeg mener biologiske foreldre skal ha barnet. Det er deres DNA. Barnet vil komme til å ligne på dem. 

Anonymous poster hash: 6db69...2a8
Skrevet

I Norge er det slik at den som føder barnet / barna er barnas mor. Hvordan det er i Italia vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: 3514f...05a
Skrevet

Burde vært at de biologiske foreldrene får barna. Det er tross alt DERES barn. Skjønner ikke at det kan være snakk om noe annet engang.

Anonymous poster hash: c3aa4...007
Skrevet

Så forferdelig!!

Om jeg hadde vært de "barnløse" biologiske foreldrene, ville jeg så klart hatt barna. Men ikke faen om jeg hadde gitt fra meg to nydelige små barn som har vokst i magen min, som jeg har knyttet meg til fra strekene lyste opp, som jeg har hørt første tynne skrik fra, snust inn deilig babylukt...

Herregud for en situasjon! :(

Anonymous poster hash: 119e5...323

Skrevet

Nei fy faen, ta fra en mor som har gått gravid barna hun føder? Jeg hadde ALDRI greid å gi fra meg barnet mitt etter fødselen, er du gal. 

DNA er en ting, men den biologiske moren har ikke gått gravid og kjent på alle hormoner og forandringer. 

Anonymous poster hash: 407e1...45f
Skrevet

Så klart det er de biologiske foreldrene som skal ha disse barna, dette har skjedd pga en horribel, horribel feil og ikke som resultat av bevisst surrogati. Men et klekkelig vederlag er på sin plass til begge par.

Anonymous poster hash: e0802...296

Skrevet

Nei fy faen, ta fra en mor som har gått gravid barna hun føder? Jeg hadde ALDRI greid å gi fra meg barnet mitt etter fødselen, er du gal.  DNA er en ting, men den biologiske moren har ikke gått gravid og kjent på alle hormoner og forandringer.  Anonymous poster hash: 407e1...45f

At man har gått gravid og kjent på alle hormoner og forandringer er ikke et argument for å beholde barna i denne saken. Barna er ikke hennes biologisk, og jeg vil tro at tapet vil være mye større for de biologiske foreldrene om de ikke får barna sine tilbake.

Anonymous poster hash: e0802...296

Skrevet

Er jo ikke den gravide damas feil at klinikken har satt in feil egg i henne. Too bad at ikke egga festa seg i hu andre. Ikke faen om noen hadde tatt fra meg barn jeg hadde båret fram!

Anonymous poster hash: f99ac...72d
Skrevet

Jeg lurer på om de foreldrene hadde ønsket å bytte hvis begge hadde blitt gravide...

I Norge hadde det vært den som føder barna som er moren, men den genetiske faren som er faren. Så da måtte de vel blitt enige om en samværsordning da?

Anonymous poster hash: 97073...477
Skrevet

Mener at eier av egget er eier av barnet.

Anonymous poster hash: 0d534...0a5

Skrevet

De som ikke får barna bør i alle fall kompenseres med gratis forsøk helt til det klaffer. Det er sikkert en mager trøst midt oppi dette, men på sikt vil jo dette være enda verre å leve med om de ender opp med å ikke få barn i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 97073...477
Skrevet

Hvorfor skal hun gravide tvinges til å være surrogatmor mot sin vilje?

Anonymous poster hash: f99ac...72d
Skrevet

Hvorfor skal hun gravide tvinges til å være surrogatmor mot sin vilje? Anonymous poster hash: f99ac...72d

I Italia er surrogati ulovlig og staffbart (måtte sjekke det opp). Vil tro at den som føder barnet også der, som i Norge, er barnas mor.

Anonymous poster hash: 3514f...05a

Skrevet

Hun som føder ungene bør ha ungene, men dette er jo et tydelig tegn på at man ikke skal fikle med ting vi egentlig ikke har noe med.

Gud har skapt oss til å bli befruktet gjennom naturlig samleie, ikke gjennom et laboratorium ... Men jeg forstår jo de barnløse, jeg ville nok ikke klart å stå imot fristelsen med prøverør hvis jeg selv hadde problemer med å bli gravid.

Anonymous poster hash: fff5e...a94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...