Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Jeg har prøvd så mye forskjellig foundation. Jeg har veldig sensitiv hud, så jeg hovner opp, blir kjempetør og får eksem om jeg bruke sminke. Noen som har tips til sminke jeg kan prøve? Anonymous poster hash: 803f7...5ab
PrinsesseHengepupp Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Gå uten. Tåler heller ingenting, men føler det ikke som noe tap. Ren og frisk hud er bedre enn vablete, sår og tørr hud dekket med ting som bare gjør vondt verre. Mineralsminke og dets like er forresten verste sort for meg, tradisjonelt pudder/foundations kan fungere for en kort stund, feks til bryllup og slikt.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Lrp fra vitusapotek. Anonymous poster hash: fa94b...9a7
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Må du bruke sminke da? Hva med en bbcream eller farget hudkrem? Jeg bruker clinique sine produkter rundt øynene, er veldig fornøyd med concealeren (under eye cream) og mascaraen! Anonymous poster hash: fd7da...6d3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Alva! Det er en økologisk hudpleieserie som har fått flere priser nå. Spesielt laget for sensitiv problemhud. Du merker virkelig forskjell altså. De har jo ikke annen sminke enn BB-cream da, men mer sminke enn det kan vi nesten ikke ha når vi har så sensitiv hud. Alva selv har abonnementsordninger på produktene, da får du 50% på første levering (bare google opp alva sensitiv), men produktene selges andre steder også, her f.eks http://www.caredirect.no/hudpleie/alva-sensitiv/alva-sensitiv Anonymous poster hash: 63555...d0f
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Hvilken farget hudkrem anbefaler dere da? Hva med cc-cream? Er det parfyme i den? Jeg er veldig rød i hele ansiktet, og vil veldig gjerne kunne dekke det litt hvertfall. Anonymous poster hash: 803f7...5ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå