Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Er det noen vennlige sjeler som kan gi meg en fasit på hvordan få en luring på snart 3 år til å slutte med bleie? Han kan gå på do og skjønner hele greia med at man skal tisse og bæsje i do, men han blånekter! Begynte så bra for 4 mnd siden, så har det bare dabbet mer og mer av... Han prater og kommuniserer veldig bra språklig, og er en fornuftig ung herremann, men han tviiiiiiholder på det å bruke bleier.Har også to tvillingjenter på 1 år, jeg er student og samboer jobber offshore, så nå klarer jeg ikke å bruke mer tid på å bytte bleier på 3 (!) barn hele dagen lang....aaaaah! S.O.S. Anonymous poster hash: 73274...bcd
MammantilNurket Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 (endret) La ham erfare at det er ubehaglig å gjøre i bleien. Bleiene som er på markedet nå er veldig behagelige og tørre. Barna merker ikke at de blir våte. Du kan gjøre dette ved å sette på truse inni bleien eller ved å bytte til tøybleierz Du kan også sette hardt mor hardt og fjerne bleiene for så å sette ham på potte/wc regelmessig. Endret 6. august 2014 av MammantilNurket
Mamma_til_2 Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Det jeg gjorde med min første jente som og var veldig komfortabel med bleie var at jeg så en dag ' mamma har glemy og kjøpe bleier, kan du være stor jente og tisse på do nå' Hun gjorde det og brukte ikke bleie igjen verken dag natt eller på tur, hadde ingen uhell heller. Så du må nok prøve og være smartere enn han og kjøp sammen med han noen fancy stor gutte truser som det ikke er plass til bleie inni 😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå