Gå til innhold

Dere som har/har hatt au pair: hvor stort er huset deres egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 110kvm, 3 soverom og 3 barn. 2 av barna deler rom, det tredje barnet som er 1 år sover i samme rom som oss. Da har vi et ledig soverom som vi har tenkt au pairen kan bruke, vi skal ha henne da i et år. Blir det egentlig for trangt? For vi lov til å ha henne her?

Anonymous poster hash: 9e1d5...65c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig lite ut. Forhør dere med en av organisasjonene. Au pairen skal ha eget rom og bør ha eget bad. Utover størrelsen på bolig er det viktig med tilgang til norskkurs og fritidsaktiviteter.

Anonymous poster hash: 26922...065

Skrevet

Virker veldig trangt.

Hun har krav på fri men vanskelig å gjennomføre uten litt space.

Lett å forvente hun tar i et tak selvom hun har fri hvis hun har rom hos dere.

Vår fikk egen hybel med egen inngang.

Anonymous poster hash: 95a7f...918

Skrevet

Ja, derfor vil vi ha en som ikke er veldig kravstor... I tilleg så har vi stor kjellerstue...

Hi

Skrevet

Ja, derfor vil vi ha en som ikke er veldig kravstor... I tilleg så har vi stor kjellerstue...

Hi

Ikke veldig kravstor? Høres ut som du burde satse på trafficing i stedet! 

Au pair skal være kulturutveksling. De er her for å lære norsk og om norsk kultur. For lommepenger/kost/losji jobber de inntil 5 timer om dagen/ max 30 timer i uken. 

En au pair har krav på norskkurs som vertsfamilien betaler for ca 7800 ,- samt at vertsfamilien skal stå for transport. 

Videre har au pairen krav på privatliv og fritid.

Anonymous poster hash: 26922...065

Skrevet

350 kvm. Au pairen har egen hybelleilighet med soverom, stue med lite kjøkken og eget bad. Egen inngang.

Anonymous poster hash: b0136...eab

Skrevet

Ja, derfor vil vi ha en som ikke er veldig kravstor... I tilleg så har vi stor kjellerstue...HiAnonymous poster hash: 9e1d5...65c

Ikke veldig kravstor? Høres ut som du burde satse på trafficing i stedet! Au pair skal være kulturutveksling. De er her for å lære norsk og om norsk kultur. For lommepenger/kost/losji jobber de inntil 5 timer om dagen/ max 30 timer i uken. En au pair har krav på norskkurs som vertsfamilien betaler for ca 7800 ,- samt at vertsfamilien skal stå for transport. Videre har au pairen krav på privatliv og fritid. Anonymous poster hash: 26922...065

Ja, det vet jeg, med kravstor mener jeg en som ikke er ute etter hybel og eget bad og alt det der. Hvor leser du at jeg vil utnytte henne???

Skrevet

De jeg kjenner som har au-pair har egen hybel til henne, enten i en ende av huset/kjelleren eller over garasjen. Synes det minste hun bør ha er eget rom med god størrelse på så hun kan ha seng, tv, stol/sofa og skrivepult, pluss eget bad.

Anonymous poster hash: 41603...0e5
Skrevet

Vi har også 350 m2, au pairen har egen leilighet. Høres veldig slitsomt ut, men venninnen til au pairen vår vet jeg bor i en leilighet. Vet ikke hvor stor. Så det går an, men vil det ikke være masete at dere må dele alt med henne? Jeg hadde ikke orket det, vi ønsker litt privatliv alene, og det gjør au pairen også! Venninnen hennes som bor i leilighet sover som regel her i helgene for å slippe unna litt. 

Anonymous poster hash: 1a1ee...8eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...