Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Er det ikke herlig. De får ikke gjort noengang, og skylder på alle andre. Dette burde de ha sett komme. Anonymous poster hash: 445ab...32d
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Syns det er fint. Er ikke i tvil om at vi får rød regjering ved neste valg Anonymous poster hash: f5d03...ef8
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Syns det er fint. Er ikke i tvil om at vi får rød regjering ved neste valg Anonymous poster hash: f5d03...ef8 ja, får virkelig håpe på en ny regjering neste gang! Anonymous poster hash: 445ab...32d
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Jeg vet ikke om en "rød" (så lenge Ap er med så er den mer lilla enn rød) regjering er så mye å juble over akkurat. Ap er ikke mye til rødt. Jeg hadde heller sett at en av de mange virkelig dyktige kvinnene som Ap har å ta av hadde blitt partileder. Feil person ble det i stedet, i mine øyne. Ikke en person jeg kan med god samvittighet stemme inn i statsministerembedet. SV, som en gang var et rødt parti, har byttet ut "anti-krig"-saken sin med "rettferdighet", et diffust og tåkete begrep. Videre står SV dessverre ikke på så hardt for kvinnesaker som de kunne ha gjort (de har en glimrende politikk, de kjemper derimot alt for lite for den). Vi trenger flere kvinnelige ledere på venstresiden. Anonymous poster hash: 95e1a...1ec
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 JEPP Neste valg går FrP undersperregrensen. Yay Anonymous poster hash: eded1...c45
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Får ikke gjort noengang??? Mener du noen ting? Jo, det får de faktisk. Bare se på arveavgiften og innvandringspolitikken. Eller ser du ikke så mye på nyhetene kanskje? Får du ikke gjort noengang :-) Anonymous poster hash: 9e3bc...f26
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Og bare se på bensinprisene Anonymous poster hash: 630b4...1e4
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Herregud hvor lite politisk oppdatert går det egentlig an til og bli?? Jeg stemmer ikke FrP engang, men selv jeg kan se at de har fått til MYE den lille tiden de har sittet! Sånn barnslig hat overfor et pari er så patetisk, især når det hatet har gjort deg så blind at du nekter og se fremgangen. Det tar litt mer enn 11 måneder og gjennomføre LG rette opp det Arbeiderpartiet har drevet med omtrent siden andre verdenskrig! Men det vil du nok ikke forstå nå, eller "noen gang"? Anonymous poster hash: d3670...d3e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #9 Skrevet 6. august 2014 Og bare se på bensinprisene Anonymous poster hash: 630b4...1e4 Det tar lenger enn et år å rydde opp etter AP. Bensinpriser og to barnehageopptak er fint å være opptatt av, men arveavgift og innvandring må ordnes først. Litt dumt å tro at de skal klare å reversere alt på et år. De har uansett klart mye på kort tid og jeg er skikkelig imponert. Anonymous poster hash: 9e3bc...f26
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #10 Skrevet 7. august 2014 SV er jo best da! Anonymous poster hash: b4291...5cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå