Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 mørk kokesjokolade hver dag! Galskap...men klarer ikke stoppe. Tåler ikke laktose, i tilfelle ville det nok ha vært en melkesjokolade hver dag ... Jeg vil stoppe, men er avhengig og nå begynner jeg å bli litt tykkete Er det best å spise noen få biter hver dag (trappe ned) eller slutte med engang? Når jeg prøver å kutte med engang så spiser jeg for mye mat i stedet (for å dekke søtsuget) Anonymous poster hash: 9f18d...3c3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Jeg skal prøve å slutte i morgen...heia heia meg :S Drittlei av å være feit nå Anonymous poster hash: 9f18d...3c3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Lykke til jeg er sånn at jeg bare må kutte rett ut det jeg er avhengig av. Jeg kan ikke trappe ned, da bare fortsetter jeg i samme tralten etter ett par dager igjen.. Anonymous poster hash: 29f80...ae4
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Lykke til jeg er sånn at jeg bare må kutte rett ut det jeg er avhengig av. Jeg kan ikke trappe ned, da bare fortsetter jeg i samme tralten etter ett par dager igjen.. Anonymous poster hash: 29f80...ae4 Samme her. Å kutte ned på røyk eller snop fungerer ikke her. Må slutte tvert! Men føler med deg altså, HI, det er jævlig hardt!!! Anonymous poster hash: a4290...bdb
Brennheite Badeand Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 En veldig god artikkel om overspising og å spise med følelsene i siste nummer av iForm. Gode tips til øvelser for å bryte mønsteret. Kan anbefales å lese
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 En ting som hjalp meg er periode var å kjøpe mørk sjokolade, 70% eller mørkere. Legg en bit på tungen og sug på den. Kroppen tar visst opp de stoffene i sjokoladen fortere gjennom munnen enn magen. Det funket hvert fall på meg - uansett om det var psykisk eller ikke Anonymous poster hash: a010d...6b1
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 HERREGUUUD! Jeg trodde det bare var meg!!!!!!!!! Jeg MÅ ha... Anonymous poster hash: 99f41...ac3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå