Gå til innhold

Hjelp, jeg spiser en

Anbefalte innlegg

Skrevet

mørk kokesjokolade hver dag!

Galskap...men klarer ikke stoppe.

Tåler ikke laktose, i tilfelle ville det nok ha vært en melkesjokolade hver dag ...

Jeg vil stoppe, men er avhengig og nå begynner jeg å bli litt tykkete :)

Er det best å spise noen få biter hver dag (trappe ned) eller slutte med engang? Når jeg prøver å kutte med engang så spiser jeg for mye mat i stedet (for å dekke søtsuget)

Anonymous poster hash: 9f18d...3c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal prøve å slutte i morgen...heia heia meg :S Drittlei av å være feit nå

Anonymous poster hash: 9f18d...3c3
Skrevet

Lykke til :) jeg er sånn at jeg bare må kutte rett ut det jeg er avhengig av. Jeg kan ikke trappe ned, da bare fortsetter jeg i samme tralten etter ett par dager igjen..

Anonymous poster hash: 29f80...ae4
Skrevet

Lykke til :) jeg er sånn at jeg bare må kutte rett ut det jeg er avhengig av. Jeg kan ikke trappe ned, da bare fortsetter jeg i samme tralten etter ett par dager igjen..

Anonymous poster hash: 29f80...ae4

Samme her. Å kutte ned på røyk eller snop fungerer ikke her. Må slutte tvert! Men føler med deg altså, HI, det er jævlig hardt!!!

Anonymous poster hash: a4290...bdb

Skrevet

En veldig god artikkel om overspising og å spise med følelsene i siste nummer av iForm. Gode tips til øvelser for å bryte mønsteret. Kan anbefales å lese :)

Skrevet

En ting som hjalp meg er periode var å kjøpe mørk sjokolade, 70% eller mørkere. Legg en bit på tungen og sug på den. Kroppen tar visst opp de stoffene i sjokoladen fortere gjennom munnen enn magen. Det funket hvert fall på meg - uansett om det var psykisk eller ikke ;)

Anonymous poster hash: a010d...6b1
Skrevet

HERREGUUUD! Jeg trodde det bare var meg!!!!!!!!! Jeg MÅ ha... :(

Anonymous poster hash: 99f41...ac3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...