Gå til innhold

hvor ofte bæsjer dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

 

Anonymous poster hash: 75704...036

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag! :-)



Anonymous poster hash: d856d...bf1
Skrevet

En gang daglig

 

Anonymous poster hash: 9c8ab...f1b

Skrevet

når jeg er bæsjatrongan



Anonymous poster hash: 8b651...b8d
Skrevet

Før jeg ble syk 2-3 ganger i uka. Etter jeg fikk Chrons, 4-6 ganger om dagen.

Skrevet

Ustabilt.. noen ganger fem ganger, andre ganger ingen..

Skrevet

Annankvar måndag og 1. april

Skrevet

Hver gang jeg spiser... Konstant diare i snart to år nå. Herlig!

 

Anonymous poster hash: 5b86b...dc5

Skrevet

Hver gang jeg spiser... Konstant diare i snart to år nå. Herlig!

 

Anonymous poster hash: 5b86b...dc5

 

Kanskje du ikke tåler laktose?

 

Anonymous poster hash: 5877c...e5d

Skrevet

5-6 ganger i uken, nesten hver dag.



Anonymous poster hash: 683e9...266
Skrevet

En gang hver dag

 

Anonymous poster hash: 251e0...0ca

Skrevet

1-3 ganger per dag



Anonymous poster hash: b30cf...b8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...