Gå til innhold

Lange dager i barnehagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er deres der vanligvis? Våre er ca.8-15.30/16. Min mann og jeg diskuterer veldig hva som er Ok og ikke. Jeg synes de generelt har lange dager og ville gjerne ha hentet dem kl.15...

Anonymous poster hash: a1bae...eb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

07.10- 15.40

Anonymous poster hash: ff221...d5d

Skrevet

Maks 7 timer syns jeg er ok for mine barn. Blir det lengre enn det blir de fryktelig utenfor og jeg tror det er skadelig for dem å ha mer enn det.... Men det mener jeg da :)

Anonymous poster hash: 804eb...063

Skrevet

9.30-15. Blir 8/9.30-15 når mannen er ferdig med pappaperm.

Skrevet

Nå i skoleferien har de vært i opptil 8,5 timer. Syns egentlig det er litt mye. Jeg er student så har muligheten til å gi de litt kortere dager til vanlig. Men jobber ekstra nå i ferien. Vi trenger jo pengene så da må det bare bli sånn.

Anonymous poster hash: 2cdfc...9a4

Skrevet

Fra 07:30 til 16:15, pluss minus

Blir lange dager når man er alenemamma, har lang reisevei og begynner på jobb kl.08 og jobber til kl.16.

Anonymous poster hash: 5c5c0...24f
Skrevet

De er der fra 0930 til 1515 ca. Så ca 6 timer. Det funker for oss da mannen jobber turnus, og mest kveld. Jeg jobber 07-15.

Skrevet

9.30-16.00 er den lengste dagen småen har.

Skrevet

Mine er der fra 06.50 og frem til senest 15.30.. Dessverre en veldig lang dag, men jeg har 20min reisetid til jobb. De har heldigvis fri en dag i uka, og av og til korte dager.

Anonymous poster hash: 29ede...246
Skrevet

Utgjorde ganske stor forskjell her når jenta vår sluttet å sove på dagen. Før sov hun 2 timer, ble levert 0900 og hentet 1500. Nå som hun har sluttet å sove kan hun være helt utkjørt etter en dag fra 0900-1400.

Jeg er i permisjon og har derfor mulighet til å hente tidlig, får se hvordan det blir når jeg begynner i jobb igjen om et år.

Anonymous poster hash: d62c6...b78

Skrevet

Varierer noko, men vanligvis er minsta i barnehagen frå 08.30-08.45 til 15.15-15.30. I underkant av 7 timar, med andre ord. Av og til har ho kortare dagar på 6 timar og av og til lengre på 8 timar.

Synst 8 timarsdagane er i lengste laget, og eg skal seie kva eg tenkjer. Mellom 6 og 7 timar er greitt. Men om ein må, så må ein.

Anonymous poster hash: 30d22...7d8
Skrevet

Vår er i bhg i ca 8 1/2 timer hver dag. Det ser ut til å gå helt fint, selv om jeg synes det er litt lenge. Hun er nå 3 år og frem til hun var 2 så hadde hun korte dager da jeg jobbet redusert.

Anonymous poster hash: ae339...236

Skrevet

Min er fra ca 9/10 til 14/15 (maks 16). Så det vil si maks 6 timer om dagen, noen ganger 7. Jeg er student og vi liker å sove lenge, så derfor blir han levert ganske sent. Deilig og ha denne friheten! 

Da han var mindre og vi begge jobbet måtte han være i barnehagen fra 8-16.. Alt for lenge og det merket vi tydeig på han. Var heldigvis bare for et år.

Anonymous poster hash: 59ba9...0fb
Skrevet

07.45 til 15.45. Av og til lenger, av og til kortere. Vi jobber begge 100% dagtid.

Anonymous poster hash: a5512...8f4

Skrevet

Jeg jobber fra 7.30 til 15.00... :( Har litt lang reisevei, og parkering en liten gåtur fra jobben, så min må være i barnehagen fra 06.45-15.45 de dagene jeg jobber. Han har kortere dager eller fri når jeg har fri. Jeg synes det er trist at han må være så lenge i barnehagen når jeg jobber, jeg får lite tid sammen med han, og han blir veldig sliten. Jeg får jo bare 3 timer sammen med han de dagene jeg jobber, og i de 3 timene skal jeg rekke å lage middag, vi skal spise, leke, bade og så legge....

Anonymous poster hash: 692ee...776
Skrevet

Fra 07:30 til 16:15, pluss minus

Blir lange dager når man er alenemamma, har lang reisevei og begynner på jobb kl.08 og jobber til kl.16.

Anonymous poster hash: 5c5c0...24f

Da er vi fler.

Barna er gjerne i bhg fra 07:30-16:30, 9 timer...

Men hva skal en gjøre når en er alene? Spiller ingen rolle hvor slitne vi blir alle mann. Jeg må tjene penger for å forsørge oss.

Anonymous poster hash: 954f3...e62

Skrevet

Leverer til frokost, 8-8:30, og henter tidligst kvart over 2. Da er de ferdig med dagens aktiviteter og har spist siste måltidet. På det seneste blir hun hentet etter jobb, mellom 15:30-16:00.

Skrevet

7.15-14 til vanlig. Mannen slutter tidlig på jobb (begynner kl 05...), så hun (etterhvert de) blir hentet da. Glad vi slipper helt full dag.

Skrevet

7.30 til 16.15.

Joda, det er lange dager, men de stortrives der og da bruker jeg ikke tid og energi på å bekymre meg når det egentlig ikke er noe jeg får gjort noe med uten å måtte kutte i stilling enten for meg eller far.

Skrevet

Det varierer litt, men 5-6,5 time.

Skrevet

Stort sett fra 0800 til 1600. Av og til leverer vi 0830 - 0900, men da er det kort tid til faste aktiviteter begynner og min er så pass stor at han sier i fra at han vil komme tidligere for å ha frilek med vennene...

Anonymous poster hash: 5f238...b1d
Skrevet

Mellom 9:00/10:30 - 14:30/16:00. Kommer an på mange forskjellige ting.

Anonymous poster hash: 01070...eeb

Skrevet

hva som er ok eller ikke er jo helt individuelt. Dersom det ikke lar seg gjøre for dere å ha kortere dager så er det  ingen vits i å tenke at det ikke er ok. 

De fleste ville valgt korte dager om det er mulig, men det er ikke skadelig for barna å oppholde seg der. Må man så må man.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...