Gå til innhold

Bursdag på lekeland og alder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som blir ni år nå i løpet av høsten. De er 15 overaktive gutter i klassene så jeg orker rett og slett ikke å ha selskap hjemme med den gjengen... Føler kanskje at de begynner å blitt for store for bursdag på Leos lekeland, eller er jeg helt på jordet? Alternativt kan jeg bestille på Vil vite eller ha bowlingbursdag, noen andre gode forslag? Her må det bestilles god tid i forkant for å få den dagen en ønsker ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guttungen samme alder synes lekeland er greit men ønsker seg mest bowlingbursdag.

Skrevet

Her hadde vi bursdag på Vitensenteret da han fylte 9 år. Det er svindyrt så vi slo sammen tre guttebursdager også delte vi foreldrene på regningen.

10-års dagen foregikk på badeland (et lite badeland som arrangerer bursdager). Det var fantastisk gøy, de elsket det. Men vi er så heldige å ha ungene på en skole med basseng så her har de svømming en gang i uka fra 2.klasse så alle i klassen er svømmedyktige, hadde nok ikke tatt sjansen om det var en klasse med barn som ikke kan svømme.

Anonymous poster hash: 21d12...329
Skrevet

Kampsoprtbursdag

Lavobursdag

Kinobursdag

Badebursdag

Anonymous poster hash: 1b550...952
Skrevet

Jenta her på 9 år har lyst til å feire 10 års dagen sin på lekeland. 

Anonymous poster hash: a5c75...137
Skrevet

Her kan man forresten også ha bursdag i klatreparken, låne lavo i skogen av friluftsbarnehagen, ha laserbursdag, leie sfo, leie gymsalen, ha bursdag på kino (da får de se en film i den minste salen og får servert pølser eller pizza i et lite bursdagsrom de har på kinoen) osv. Det er egentlig mange muligheter.

Klatreparken er dyrt, men det er kjempegøy, var noen gutter i klassen som slo sammen bursdagene sine og hadde det der.

I klassen til datteren min leide de en stor barnehage i en helt annen skolekrets, det var kjempegøy for ingen i klassen hadde gått i den barnehagen og de hadde det kjempegøy både ute og inne der.

Anonymous poster hash: 21d12...329
Skrevet (endret)

Utebursdag er kanskje et alternativ? Ellers har guttene rundt her bursdag på sånn laserskytegreier, det har vært bowlingbursdager også. Mine har vært i utrolig mange bursdager på lekeland og når de har blitt ni, er alle lei for lenge siden. 

Jeg har også en som snart blir ni og her blir det Harry Potter-bursdag. Mye av bursdagen kommer til å foregå ute, med rumpeldunk og annet Galtvortinspirert. 

Endret av Iiiiik
Skrevet

Takk for svar alle sammen :) Utebursdag er veldig kjekt, men det er ikke før i begynnelsen av november og været i Bergen er da litt ustabilt :P Harry Potter er forøvrig et tema som hadde falt i veldig god jord her i huset :) Vet at Vil vite er svindyrt, men velger han det så har vi forklart at han kun får en symbolsk gave ved siden av. Vi får snakke litt mer med han om det så får vi se hva det blir til :) Veldig greit å få innspill fra andre når en er litt usikker selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...