Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 enn hva barnet ER på overnatting? Har en som skal begynne i 3.klasse og i ferien har flere vært her på overnatting. Ene har vært 4 ganger men det er ikke blitt spurt andre veien. Er alenemor og med ett barn og vi kjører absolutt åpent hus. Jeg syns det er stas med små gjester så jeg kritiserer det ikke, bare lurer på om dette er noe som er vanlig eller om det vil endre seg? Nå skal det jo være sagt at noen av disse barna har mange søsken. Da tar en kanskje sjeldnere imot gjester til overnatting? Anonymous poster hash: 9d54c...5b9
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Njei. Det går like mye begge veier vil jeg si. Vi har 3 da, men sier aldri nei til overnatting med mindre det er noe spesiellt..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Ja, det har han. Men vi gjør det fordi barnet vårt syns det er så kjekt. Har forståelse for at andre ikke har tid og overskudd til det. Men hadde selvfølgelig vært kjekt at han fikk være borte på overnatting også da. Jeg er også en person som gjør alt for andre, stiller opp og hjelper til. Men det skjer desverre ikke den andre veien. Anonymous poster hash: 423a9...59b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Nja vil si at det går begge veier men hun har overnatting 3/4 helger i mnd men hun er på overnatting kanskje halvparten av hva jeg tilbyr. Syns det er helt ok og forstår at de med flere barn ikke har mulighet til det. Anonymous poster hash: de8c6...f43
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Tror ikke dette har med antall barn å gjøre, men med personligheten til foreldrene. Noen foreldre synes det er helt greit med overnattingsgjester, andre blir stresset av det. Vi har fire barn og har overnattingsgjester omtrent hver helg året gjennom, en eller annen av ungene her, eller flere av dem har minst en venn og ofte flere på overnatting støtt og stadig. Vi har overnattingsgjester her mye oftere enn barna sover borte. Vi har plass til det, og stresser oss ikke opp over det. En unge fra eller til spiller da ingen rolle, de er velkommen her. Anonymous poster hash: b568a...e53
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Takk for svar;-) Kan godt være det avhenger av foreldrene og ikke antall barn. Husker jo fra jg var ung selv at noen fikk en nesten aldi komme inn til, mens hos oss var det åpent hus. Kjører samme linjen selv og håper vennegjengen vil benytte seg av det både de førstkommende årene og også når de blir eldre;-) Tenker også at behovet for andre barn på besøk er større hos er enebarn enn hos en med søsken. Selv om dette også kanskje kan slå ut begge veier;-) Anonymous poster hash: 9d54c...5b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå