Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Har fått tilbud om å bytte bhg. Ene jenta har gått der, og lillemor går i en annen, men fått tilbud om å begynne i denne nå. Nåværende bhg: 45 min ekstra kjøring hver dag. Fantastiske ansatte, jenta stortrives. Ca 80 barn i hele bhg. Evt ny bhg: Flotte ansatte, kun 13 barn i hele bhg. Liten bhg, kjedelig uteområde nesten uten leker. Jenta vil sikkert trives, hun er trygg på de fleste. Gåavstand hjemmefra, så får mer tid med lillemor hver dag. Hun får kortere dager. Ville du bytta? Vi er storfornøyde med nåværende bhg og jenta kunne nærmest blitt med de ansatte hjem i stedet for å bli med oss hjem Ååååhh :S Anonymous poster hash: 616c2...3b1
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Åååh, nei, det tror jeg at jeg ikke ville gjort. Jo, jeg hadde byttet hvis den kjøringen ødelegger hele dagen. Barnehagen betyr så mye at her er trivsel og utvikling viktigere enn reisevei. Samtidig skal jo logitstikken gå opp. Jeg ville heller ventet på et bedre alternativ i nærområdet. Anonymous poster hash: 2336c...962
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Nei jeg ville nok ikke byttet. Bhg med 13 barn høres sikkert fint og flott ut, men når det er så få, så er det få ansatte også, og de er veldig sårbare for sykdom hos ansatte. Plutselig er det bare fremmede voksne der, eller de er kraftig underbemannet, eller begge deler samtidig. Så om hun er trygg der hun er selv om det er en større bhg, så ville jeg ikke byttet. Anonymous poster hash: 0765e...947
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Kjøringa ødelegger ikke så mye, men den gir henne lengre dager og mindre tid med bare oss. Hva med at hun vil bli kjent med de hun begynner på skole med? Mange år til da, hehe! Ja, det med bemanning var bra du nevnte. Anonymous poster hash: 616c2...3b1
Elskerhøsten2014 Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Nei, tror jenta di blir veldig skuffet da er må barnets behov settes først.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Jeg ville byttet barnehage. Det er lange nok dager for barna om de ikke i tillegg skal ha 45min. reisevei til og fra barnehagen. Anonymous poster hash: cf77a...3be
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Nei, tror jenta di blir veldig skuffet da er må barnets behov settes først. Tror den skuffelsen blir minimal, hun tilpasser seg ekstremt fort. Hun er så lita at hun skjønner vel ikke at hun bytter engang, men skjønner hva du mener. Tenker på henne først mtp kortere barnehagedager og mer tid med oss. Men samtidig er det kjipt å rive henne bort fra det kjente, selv om barnehagestart gikk over all forventning og jeg regner med hun elsker den nye bhg også Anonymous poster hash: 616c2...3b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå