Gå til innhold

Ville dere betalt for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det fantes en nettbutikk som kunne sy gardiner, sofaputer, sengetøy, duker, babyposer, klær etc helt etter ditt ønske?? Du kan selv velge design, mønster, ekstra pynt osv.... 

Anonymous poster hash: e02e2...21c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gardiner, ja. Ellers ikke.

Anonymous poster hash: be299...e4a
Skrevet

Jobben med og designe er jo den største. Og faktisk sy det er jo det enkleste. Så for oss som er kreative og gjerne vil ha det på vår måte, hadde nok helst sydd det selv dersom jeg først hadde designet dem.

Det blir litt som og lage hele middagen men betale noen for og dekke på...om du skjønner.

Så nei, jeg hadde ikke betalt for det.

Skrevet

Nei.. Sy kan jeg gjøre selv.

Anonymous poster hash: ed70a...821

Skrevet

Ja det jeg gjort :)

Har allerede bestillt flere babyposer av en privatperson som lager de selv.

Har også kjøpt sofaputer med egen tekst eller med eget bildet,å det var også fra privarperson.

Anonymous poster hash: 0c200...9da

Skrevet

Ja, det kunne jeg gjort.

Anonymous poster hash: 16557...05b
Skrevet

Absolutt

Anonymous poster hash: a9405...9e8
Skrevet

JA! jeg kan ikke å sy men har veldig mange kreative ideer selv. Det eneste er om det ikke blir for dyrt!. 

Men, jeg hadde ikke giddet å bestilt gardiner osv. Her hadde det gått mest i klær! så om man kunne fått bestilt kjoler, genser/topper, bukser osv.. for en relativt billig penge så hadde det vært gulle spør du meg! :) 

Skrevet

ikke nettbutikk nei!

Skulle noen sydd for meg, skulle jeg ikke ha bestilt på nett men hatt kontakt med syer.

Dessuten; det finnes flust av butikker og nettbutikker som tilbyr dette allerede. Alle gardinbutikker syr gardiner etter valg av stoff og mønster. Masse hobbyfolk som syr barneklær, bayposer osv (bare se på epla)

Anonymous poster hash: d5fde...1da
Skrevet

Nei.

For det første er jeg så lite kreativ at jeg sjelden vet hva jeg ønsker før jeg ser det.

For det andre har jeg liten tro på at jeg hadde klart å forklare hva jeg ønsket skriftlig.

For det tredje er det svært få ting jeg er interessert i å betale mer for enn nødvendig. Det fordrer masseproduksjon.

Anonymous poster hash: 7f103...360
Skrevet

Ja!

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 03ae6...1dd

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 5f17e...363
Skrevet

Ja, avhengig av prisnivået selvsagt.

Anonymous poster hash: 867f0...fbe
Skrevet

Ja! Jeg er kreativ, men klarer ikke sy! :laugh: For utålmodig.

Anonymous poster hash: c1aea...b3c
Skrevet

Absolutt! Men det kommer nok an på prisen... :)

Skrevet

Jeg har svigermor til den slags oppgaver. Det er ikke så mye jeg har bedt henne om. Det er helst å reparere enkelte klær. Hun har også sydd ett par vognposer i fleece. Av og til finner jeg frem symaskinen selv også om jeg vil legge opp en topp e.l. Gardiner kjøper jeg ferdig, Men det er bare i stua og enkelte soverom vi har gardiner. De andre rommene kler bedre persienner eller utvendige rullegardiner. Det er veldig mye utvalg om man tar med fysisk butikker og internett, og det er ofte lave priser, så jeg tror ikke etterspørselen blir så stor. Har mer tro på å selge sin egen stil, om den er bra. Altså at man selv designer noe som blir populært og tar i mot bestillinger av det.

Skrevet

Er veldig vanlig at privatpersoner har dette som ekstrajobb hjemmefra i Storbritannia. Da har de gjerne et sortiment av typer produkter, og masse forskjellig stoff kunden kan velge mellom. Pynt, broderte detaljer og personlig finish kan også kunden bestemme. Vet ikke om det var akkurat dette du mente, men det er i alle fall veldig populært her borte. Folk driver med alt fra all verdens strikk og hekling til sying av alt du kan tenke deg, til andre interiørdetaljer. Synes det er veldig fint å kunne kjøpe noe som er hjemmelaget eller produsert i liten skala heller enn å være en av de ørten som har sofaputer fra KID, for å sette det på spissen.

Men så er det jo slik at stoff gjerne er dyrt, og folk priser også tiden sin høyt i Norge, så usikker på om prisnivået på en eventuell nettbutikk eller enmannsforetak ville vært noe "mannen i gata" hadde ønsket å betale. Det kommer helt an på hvor god syersken er, og hva slags produkter som tilbys. Ser her at de som virkelig er gode kan ta seg ålreit betalt, mens er man sånn passe, så kan man jo ikke forvente å ta like mye, eller få like mange ordrer. Uansett er det nok ikke mange som blir rike, men mange synes jo det er gøy å ha det som hobby, og synes en liten inntekt på si er godt nok når de får holde på med noe de liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...