Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Ihvertfall i Bergen. Så nå har jeg en hoppende glad ungdomsskoleelev i huset og en bekymret mamma, som gruer seg til barneskolen også blir stengt. Gleder meg til dette er over, men samtidig støtter jeg lærerne. www.bt.no www.ba.no Anonymous poster hash: 16823...1f2
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Bare ungdomsskolene her og, så langt. Jeg støtter de overhodet ikke, men jeg må jo bare finne på noe lurt hvis de blir tatt ut Det går heldigvis greit, ungene er så store at de kan være hjemme alene hvis det kniper
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Her er alle skolene ramset opp: http://www.tv2.no/2014/08/06/nyheter/5876774 Vår skole skal i strek ser jeg, men det var vel sånn at i første omgang skal ikke lærerne til det minste trinnet (1. til 4.klasse) streike, bare mellomtrinnet? Anonymous poster hash: 694cc...b46
Iiiiik Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Takk og lov for at vi gikk fri i denne omgang i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Her er alle skolene ramset opp: http://www.tv2.no/2014/08/06/nyheter/5876774 Vår skole skal i strek ser jeg, men det var vel sånn at i første omgang skal ikke lærerne til det minste trinnet (1. til 4.klasse) streike, bare mellomtrinnet? Anonymous poster hash: 694cc...b46 Kun første skoledag for 1.klasse er skjermet. Anonymous poster hash: f347e...c60
It's all about me Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Puh, vi er enn så lenge ikke tatt ut. Klarer skolen vår å holde seg unna til og med 21.skal jeg puste lettet ut og godta resten. Streik 18 til 21 vil derimot være krise.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Skolen her er ikke tatt ut. Hvor lenge går det før de tar neste pulje? Anonymous poster hash: cd4b7...2e6
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Her er alle skolene ramset opp: http://www.tv2.no/2014/08/06/nyheter/5876774 Vår skole skal i strek ser jeg, men det var vel sånn at i første omgang skal ikke lærerne til det minste trinnet (1. til 4.klasse) streike, bare mellomtrinnet? Anonymous poster hash: 694cc...b46 Kun første skoledag for 1.klasse er skjermet. Anonymous poster hash: f347e...c60 Hvorfor står det sånn som dette da: – Vi kommer til å skjerme barnetrinnet nå i første omgang. Vi tar heller ikke ut barnehagene, sier Ragnhild Lied, leder i Utdannaningsforbundet til TV 2. Barnetrinnet regnes som elever fra 1. - 4. klasse. Anonymous poster hash: 694cc...b46
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #9 Skrevet 6. august 2014 Jeg skjønner ikke helt dette jeg, når er skole er tatt ut gjelder det alle lærerne på den skolen da eller bare deler av lærerne på den skolen? Vår skole er delt i to, barnetrinn og ungdomstrinn, 1. til 10. klasse på samme skole. Skolen vår står i oversikten, men ikke om det er barneskolen eller ungdomsskolen som er tatt ut, betyr det at hele skolen er tatt ut i streik? Anonymous poster hash: 694cc...b46
det er berre mordi Skrevet 6. august 2014 #10 Skrevet 6. august 2014 Jeg skjønner ikke helt dette jeg, når er skole er tatt ut gjelder det alle lærerne på den skolen da eller bare deler av lærerne på den skolen? Vår skole er delt i to, barnetrinn og ungdomstrinn, 1. til 10. klasse på samme skole. Skolen vår står i oversikten, men ikke om det er barneskolen eller ungdomsskolen som er tatt ut, betyr det at hele skolen er tatt ut i streik? Anonymous poster hash: 694cc...b46 Då vil eg anta det er ungdomsskulen, men dette får du sikkert oversikt over om du går inn på heimesida til skulen,
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #11 Skrevet 6. august 2014 Jeg skjønner ikke helt dette jeg, når er skole er tatt ut gjelder det alle lærerne på den skolen da eller bare deler av lærerne på den skolen? Vår skole er delt i to, barnetrinn og ungdomstrinn, 1. til 10. klasse på samme skole. Skolen vår står i oversikten, men ikke om det er barneskolen eller ungdomsskolen som er tatt ut, betyr det at hele skolen er tatt ut i streik? Anonymous poster hash: 694cc...b46 Jeg antar at det blir nærmere beskrevet på kommunens hjemmeside. Anonymous poster hash: 16823...1f2
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #12 Skrevet 6. august 2014 Ingen i Oslo jo Anonymous poster hash: ad04d...1d6
det er berre mordi Skrevet 6. august 2014 #13 Skrevet 6. august 2014 Ingen i Oslo jo Anonymous poster hash: ad04d...1d6 Oslo-skulane har ei eiga avtale som dei har godteke - og det blir ikkje streik der.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #14 Skrevet 6. august 2014 Ingen i Oslo jo Anonymous poster hash: ad04d...1d6 Oslo er eget tariffområde det, og de har godtatt det nye forslaget. Anonymous poster hash: 694cc...b46
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #15 Skrevet 6. august 2014 Håper streiken er over til skolestart,men heldigvis ser det ut som småskoletrinnene blir skjermet,så langt... Jeg støtter ikke lærerne uforbeholdent, de må også møte KS ellers blir det ikke konstruktive meklingsmøter,så enkelt. Anonymous poster hash: 33b8f...6a2
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #16 Skrevet 6. august 2014 Jeg skjønner ikke helt dette jeg, når er skole er tatt ut gjelder det alle lærerne på den skolen da eller bare deler av lærerne på den skolen? Vår skole er delt i to, barnetrinn og ungdomstrinn, 1. til 10. klasse på samme skole. Skolen vår står i oversikten, men ikke om det er barneskolen eller ungdomsskolen som er tatt ut, betyr det at hele skolen er tatt ut i streik? Anonymous poster hash: 694cc...b46 Fant dette i en avis, så da er det nok bare ungdomsskolen foreløbig... Streiken trappes nå opp ved at 5500 lærere ved ungdomsskoler og videregående skoler tas ut i streik fra og med mandag 11. august. Anonymous poster hash: 694cc...b46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå