Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Tommy og Annika, Birk og Ronja eller Ida og Emil, hva syns dere andre mødre/fedre om å ha disse sammensetningene på barna sine? Anonymous poster hash: a4cee...a9d
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Tullete Anonymous poster hash: bb5ef...16e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Hadde heller valgt Knoll og Tott på mine to hehe Anonymous poster hash: f5f69...2f9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Kjenner et kjærestepar som heter Emil og Ida. Tror de er temmelig lei av kommentarer. Å kalle noen det med vilje (å gi søsken navn etter figurer fra samme sted) synes jeg er idiotisk. Da må man i såfall velge to navn fra mormor og de åtte ungene el, slik at ingen umiddelbart ser sammenhengen. Anonymous poster hash: 7a5f6...259
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Søskennavn i ett ord. Søsken er ett ord. Navn er ett ord. Når man setter det sammen, dannes det et nytt ord: Søskennavn. Vet for øvrig om et tvillingpar som heter Kristoffer og Robin. Anonymous poster hash: 1ce17...dcc
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Vet og to som giftet seg som hadde etternavn Phil og bue Anonymous poster hash: 066ed...265
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Synes det blir litt rart.. men etterhvert assosierer du jo navnen kun til barna.. ikke til karakterene Anonymous poster hash: bbe70...73d
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #9 Skrevet 6. august 2014 Synes det er fint, navnene hører jo "naturlig" sammen på en måte. Navnet vi valgte på førstemann ble tilfeldigvis et svensk navn. Derfor ble det en selvfølge at vi også hentet det neste navnet fra Sverige. Litt samme tankegang, tenker jeg. To søsken i barnehagen heter Karsten og Petra. Anonymous poster hash: 36601...279
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #10 Skrevet 6. august 2014 Søskennavn i ett ord. Søsken er ett ord. Navn er ett ord. Når man setter det sammen, dannes det et nytt ord: Søskennavn. Vet for øvrig om et tvillingpar som heter Kristoffer og Robin. Anonymous poster hash: 1ce17...dcc Jaja... så det etter jeg hadde postet det !! Anonymous poster hash: a4cee...a9d
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #11 Skrevet 6. august 2014 Takk for svar Anonymous poster hash: a4cee...a9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå