Gå til innhold

Noen som har leander vugge med stativ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på leander vugge men med gipstak er det ikke bare å skru den fast i taket. Men synes det stativet ser så "skummelt" ut...særlig når man har barn som kanskje er uforsiktige og snubler i bena på stativet. Velter den lett? Andre positive/negative erfaringer med vugga?

Anonymous poster hash: 9a285...d67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stativet er veldig stødig, ingen fare for at det skal velte (det er gummi på bena, så sklir heller ikke). Det følger også med en "dings" som man kan sette på toppen av stativet og opp i taket, slik at den står i "press", men vi har ikke brukt den.

Har ikke noe negativt å si om vugga, veldig fornøyd med den. Brukte den frem til babyen var 3 mnd, da fikk jeg ikke han til å sove andre plasser enn i vogna når jeg trillet.

(får ikke bort denne desse strekene på teksten, noe som har hengt seg opp her...)

Anonymous poster hash: c6d55...5a6
Skrevet

Trodde først det var en slags ironi alt det positive siden du puttet en strek over haha 😉

Anonymous poster hash: 9a285...d67

Skrevet

Flere med erfaringer?

Skrevet

Har også hatt den vuggen med stativ. Man skal prøve hardt for å klare å velte det stativet, tror jeg, det velter definitivt ikke ved et uhell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...