Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Erfaringer? Anonymous poster hash: f5547...a1b
trinity89 Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Jeg bestiller iallefall på tostreker.no, enkelt og kjapp levering. Synes ikke prisen er så aller verst heller, men er sikkert mulig å finne noe billigere.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Kjøpte bare en på apoteket jeg. Billig og enkelt. Du trenger jo bare en. Anonymous poster hash: 0ae9b...b5e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Brukte masse penger på eggløsningstester. Hadde fertilitetsmonitor og greier. Bare masende og skuffende... Måneden jeg ble gravid droppet vi det helt, og hadde bare sex daglig i perioden eggløsning kunne skje Anbefaler å droppe det hvis dere har mulighet til å ha sex daglig i en ukes tid! Anonymous poster hash: 95d6e...754
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Jeg bestilte på ebay. Helt greie tester til en billig penge. Anonymous poster hash: 9fd93...3e4
PrinsesseHengepupp Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Tror jeg bestilte fra billige-tester.no. Rask levering og fin pris.
<3 2G <3 Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Billigteste.dk bestilte jeg. Masse for lite penger. Blir dyrt å kjøpe på apoteket i lengden. Hadde en pk fra apoteket for å være helt sikker på el.
<3 2G <3 Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Kjøpte bare en på apoteket jeg. Billig og enkelt. Du trenger jo bare en. Anonymous poster hash: 0ae9b...b5e Så bra for deg Men det finnes mange som holder på i måneder og år, da blir det dyrt i lengden.
Optatium Skrevet 6. august 2014 #9 Skrevet 6. august 2014 Billigtester.no tror jeg kanskje siden het. Kjapp levering, billig og til å stole på.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #10 Skrevet 6. august 2014 Jeg bestiller på billige tester. Billig, kjapt og enkelt. Blir så klar av slike idiotkommentarer!!! Ja, en trenger bare en test, men når man prøver mnd etter mnd, så er ikke sex hver dag noe som passer for alle. Så da er det greit å bruke el-tester for å finne el. Anonymous poster hash: 97b6d...f26
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #11 Skrevet 6. august 2014 Jeg bestiller på billige tester. Billig, kjapt og enkelt. Blir så klar av slike idiotkommentarer!!! Ja, en trenger bare en test, men når man prøver mnd etter mnd, så er ikke sex hver dag noe som passer for alle. Så da er det greit å bruke el-tester for å finne el. Anonymous poster hash: 97b6d...f26 Kanskje idiotkommentar for deg, men for meg som brukte over 2000kr på fertilitetsmonitor og testpinner, i tillegg til mange måneder og mange tårer og mange utredninger hos spesialist og til slutt havnet i IVF-kø er det ikke idiotisk. Så flott at du slapp det Anonymous poster hash: 95d6e...754
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #12 Skrevet 6. august 2014 Jeg bestiller på billige tester. Billig, kjapt og enkelt. Blir så klar av slike idiotkommentarer!!! Ja, en trenger bare en test, men når man prøver mnd etter mnd, så er ikke sex hver dag noe som passer for alle. Så da er det greit å bruke el-tester for å finne el. Anonymous poster hash: 97b6d...f26 Kanskje idiotkommentar for deg, men for meg som brukte over 2000kr på fertilitetsmonitor og testpinner, i tillegg til mange måneder og mange tårer og mange utredninger hos spesialist og til slutt havnet i IVF-kø er det ikke idiotisk. Så flott at du slapp det Anonymous poster hash: 95d6e...754 (det var altså jeg som skrev at vi hadde sex hver dag måneden vi fikk det til. Det pluss pergo. Var en mye hyggeligere måned uten alle skuffelsene og alt stresset med ELtester for vår del i alle fall) Anonymous poster hash: 95d6e...754
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå