Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Jeg betalte 237 kr. i egenandel hos legen istad for å få følgende svar på smerter fra nedre del i magen og blødninger: "Jeg vet ikke, du får bare se det an" Synes igrunn ikke jeg burde betale for en dritt når jeg får det svaret og ikke noe undersøkelser, henvisning eller noe! Bare et svada svar som en random person på gata kunne gitt meg om jeg hadde spurt hva smertene og blødningene kunne vært! Anonymous poster hash: 0d536...146
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Jeg betalte 237 kr. i egenandel hos legen istad for å få følgende svar på smerter fra nedre del i magen og blødninger: "Jeg vet ikke, du får bare se det an" Synes igrunn ikke jeg burde betale for en dritt når jeg får det svaret og ikke noe undersøkelser, henvisning eller noe! Bare et svada svar som en random person på gata kunne gitt meg om jeg hadde spurt hva smertene og blødningene kunne vært! Anonymous poster hash: 0d536...146 Hadde klaget legen inn i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Nei det kan du ikke! Hvis du ikke var fornøyd, burde du ha stilt spørsmål til legen der og da. Noen ganger er faktisk svaret at amn må se ting an. Legn bør undersøke om det er noe akutt farlig (f.eks blindtarm, nyrer). Anser legen at det ikke er det, hender det faktisk at man må vente og se. Henvisning til spesialist er ikke alltid rett svar. Anonymous poster hash: af015...994
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Du får ikke refundert, men det blir registrert og når du er over et visst beløp får du frikort Anonymous poster hash: e774b...e00
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Selvsagt ikke. Du bestilte en time, du fikk time og du benyttet deg av timen, ergo du har brukt det du betalte for og har ingen grunn til å få noe som helst refundert. Anonymous poster hash: 0e2b0...32e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Det er alltid to sider av en sak, og legen din får jo ikke uttalt seg her inne. Noen ganger har legen bare ikke vidunderkurer for alt, og mye av det handler om "vent og se". Du får ikke pengene dine igjen iallefall. Anonymous poster hash: ad0ec...87d
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Jeg betalte 237 kr. i egenandel hos legen istad for å få følgende svar på smerter fra nedre del i magen og blødninger: "Jeg vet ikke, du får bare se det an" Synes igrunn ikke jeg burde betale for en dritt når jeg får det svaret og ikke noe undersøkelser, henvisning eller noe! Bare et svada svar som en random person på gata kunne gitt meg om jeg hadde spurt hva smertene og blødningene kunne vært! Anonymous poster hash: 0d536...146 [/ Hadde klaget legen inn i hvert fall. Klaget inn for hva da? Fordi legen ikke hadde en magic pill? Anonymous poster hash: ad0ec...87d
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Jeg betalte 237 kr. i egenandel hos legen istad for å få følgende svar på smerter fra nedre del i magen og blødninger: "Jeg vet ikke, du får bare se det an" Synes igrunn ikke jeg burde betale for en dritt når jeg får det svaret og ikke noe undersøkelser, henvisning eller noe! Bare et svada svar som en random person på gata kunne gitt meg om jeg hadde spurt hva smertene og blødningene kunne vært! Anonymous poster hash: 0d536...146 [/ Hadde klaget legen inn i hvert fall. Klaget inn for hva da? Fordi legen ikke hadde en magic pill? Anonymous poster hash: ad0ec...87d Fordi han ikke undersøkte blødninger og smerter nedentil utenom menstruasjon. Det kan tyde på for eksempel kreft eller andre alvorlige problemer hos kvinner. Alt for mange leger har tilnærming: "ta paracet og gå hjem, det går over av seg selv". Bare les om alle legetabber og hvor mange dør eller blir varig av dem på årlig basis. Anonymous poster hash: f3c6c...9cc
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 6. august 2014 #9 Skrevet 6. august 2014 Du må nesten stå til ansvar selv, for at du ikke krevde noe mer om du mente han burde det. Det kan ikke være slik at alle som ikke feiler noe som bør utredes der og da, skal få igjen pengene.. Da får du gå tilbake og si du føler du vil ha en grundigere sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå