MrsMilla Skrevet 6. august 2014 #26 Skrevet 6. august 2014 I dag spiser vi med flere i familien, og blir vel ni til bords - og vi skal ha en av de beste middagene jeg vet! Altså hjemmelagede speltlefser som vi fyller med alt mulig rart, etter smak og behag. Setter fram skåler med paprika, bønner, hummus, rømme, salat, agurk, linser, guacamole, råkost og det som måtte befinne seg i kjøleskapet. Helt vanvittig god middag! gleder meg !
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #27 Skrevet 6. august 2014 Har Godt levert express meny. I dag Ravioli Anonymous poster hash: d7147...519
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #28 Skrevet 6. august 2014 I dag spiser vi med flere i familien, og blir vel ni til bords - og vi skal ha en av de beste middagene jeg vet! Altså hjemmelagede speltlefser som vi fyller med alt mulig rart, etter smak og behag. Setter fram skåler med paprika, bønner, hummus, rømme, salat, agurk, linser, guacamole, råkost og det som måtte befinne seg i kjøleskapet. Helt vanvittig god middag! gleder meg ! Her mangler kjøtt! Anonymous poster hash: e8b6d...ab5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #30 Skrevet 6. august 2014 Grandiosa. H E L T SÆRR Anonymous poster hash: 505ed...b0a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #31 Skrevet 6. august 2014 Fullkornspasta, barilla basilico-saus, bacon i biter. Anonymous poster hash: 411f2...428 Huff da Anonymous poster hash: 6f62b...cc8 Og det er huffda fordi...? Jeg har ingen barn, veier 55 kilo. Fullrkornspasta inneholder masse fiber, sausene fra Barilla inneholder bare grønnsaker (av ganske høy kvalitet). Og jeg bruker 50g bacon, for smakens skyld. Mye bedre for helsa og miljøet enn en pakke kjøttdeig (spiser aldri kjøttdeig). Anonymous poster hash: 411f2...428
MrsMilla Skrevet 6. august 2014 #32 Skrevet 6. august 2014 I dag spiser vi med flere i familien, og blir vel ni til bords - og vi skal ha en av de beste middagene jeg vet! Altså hjemmelagede speltlefser som vi fyller med alt mulig rart, etter smak og behag. Setter fram skåler med paprika, bønner, hummus, rømme, salat, agurk, linser, guacamole, råkost og det som måtte befinne seg i kjøleskapet. Helt vanvittig god middag! gleder meg ! Her mangler kjøtt! Anonymous poster hash: e8b6d...ab5 Hahaha, neida! Synes denne er best akkurat slik. Bruker mye hummus, bønner og linser, som gir godt med proteiner :-) Er ikke vegetarianer, men synes middagen blir så "tung" med kjøtt, og er ikke så superbegeistret for kjøtt heller.
smurfis Skrevet 6. august 2014 #33 Skrevet 6. august 2014 Langtidsstekte nakkekoteletter med poteter, sky og surkål + brokkoli for syns skyld ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #35 Skrevet 6. august 2014 Kapteinenens fyllte torsk med hollandaise, kokte poteter, og kokte grønnsaker fra frysedisken. Anonymous poster hash: cc1ec...f1c
Elskerhøsten2014 Skrevet 6. august 2014 #36 Skrevet 6. august 2014 Makrell på meg med salat og fullkornris 😃 mannen taco og minsten vil nok helst ha makrell, taco lefse og grønnsaker
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #37 Skrevet 6. august 2014 Høygravid og lat som jeg er så blir det idag bakt potet med bacon, rømme og mais. Enkelt og godt Anonymous poster hash: d5e9b...1b0
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #38 Skrevet 6. august 2014 Kyllingsalat med hvitløksbaguetter 😎😎 Anonymous poster hash: 23501...3bc
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #39 Skrevet 6. august 2014 Vi hadde pitabrød med forskjellig inni Anonymous poster hash: 97674...7b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå