Gå til innhold

Får man kviser av svette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg svetter mye når jeg trener og har fått mye kviser, aldri har jeg hatt så mye kviser i ansiktet før. Er det pga svette?

Anonymous poster hash: 502b4...5bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være fordi du bruker fingrene til å tørke svetten fra ansiktet. Og ja jeg tror også man kan få kviser av å svdtte for etter denne sommeren har jeg også fått noen uvelkomne.

Skrevet

Trener du mye styrke? Jenter kan faktisk få kviser av det. Ellers spiller jo kostholdet inn en god del.

Anonymous poster hash: f021b...249
Skrevet

Jeg har nettopp begynt å løpe,og har fått masse kviser i ansiktet,FIIINT! så da er det enten at jeg svetter ut noe eller det er selve svetten som gjør til at kvisene kommer...

Anonymous poster hash: d85a7...2ec
Skrevet

Jeg svetter som en sil og har lite kviser :P

Anonymous poster hash: 7a7b6...4e7
Skrevet

Ja! Det gjør man.. Dessverre..

Anonymous poster hash: aa5da...cc0

Skrevet

Trener du mye styrke? Jenter kan faktisk få kviser av det. Ellers spiller jo kostholdet inn en god del. Anonymous poster hash: f021b...249

Blant annet ja. Kan ikke være kostholdet, for etter jeg begynte å trene kom kvisene.

Aldri før hatt kviser :(

Skrevet

Pass på å ikke ha sminke på når du trener, rens ansiktet rett etterpå og drikk masse vann:)

Du har gitt kroppen en boost og avfallsstoffer skilles ut. Det er supert og går snart over bare du er flink å passe på huden:)

Anonymous poster hash: 1bdb1...9c0

Skrevet

Takk for svar :)

Er det bedre å bruke et håndkle å tørke ansiktet med når jeg trener?

Og skylle ansiktet med vann etter trening?

Skrevet

Det kan hende du går gjennom en slags "renselse" etter du begynte å trene, akkurat som når man begynner på ny hudpleieserie. Det er veldig vanlig å få kviseutbrudd da. Men pass på å vaske bort svetten etter trening. Får håpe det går over av seg selv. Sjøl får jeg kviser på ryggen og det er utrolig irriterende :/ 

Anonymous poster hash: f021b...249
Skrevet

Man får ikke kviser av å trene, men å la svetten tørke i i ansiktet. Jeg har trent laange harde økter i mange år. Med en gang man er ferdig, er det bare å skylle ansiktet i vann og kviseproblemet er borte.

Anonymous poster hash: 44c4d...387

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...