Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Jeg svetter mye når jeg trener og har fått mye kviser, aldri har jeg hatt så mye kviser i ansiktet før. Er det pga svette? Anonymous poster hash: 502b4...5bc
Edelweis Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Kan være fordi du bruker fingrene til å tørke svetten fra ansiktet. Og ja jeg tror også man kan få kviser av å svdtte for etter denne sommeren har jeg også fått noen uvelkomne.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Trener du mye styrke? Jenter kan faktisk få kviser av det. Ellers spiller jo kostholdet inn en god del. Anonymous poster hash: f021b...249
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Jeg har nettopp begynt å løpe,og har fått masse kviser i ansiktet,FIIINT! så da er det enten at jeg svetter ut noe eller det er selve svetten som gjør til at kvisene kommer... Anonymous poster hash: d85a7...2ec
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Jeg svetter som en sil og har lite kviser Anonymous poster hash: 7a7b6...4e7
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Ja! Det gjør man.. Dessverre.. Anonymous poster hash: aa5da...cc0
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Trener du mye styrke? Jenter kan faktisk få kviser av det. Ellers spiller jo kostholdet inn en god del. Anonymous poster hash: f021b...249 Blant annet ja. Kan ikke være kostholdet, for etter jeg begynte å trene kom kvisene. Aldri før hatt kviser Anonymous poster hash: 502b4...5bc
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #9 Skrevet 6. august 2014 Pass på å ikke ha sminke på når du trener, rens ansiktet rett etterpå og drikk masse vann:) Du har gitt kroppen en boost og avfallsstoffer skilles ut. Det er supert og går snart over bare du er flink å passe på huden:) Anonymous poster hash: 1bdb1...9c0
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #10 Skrevet 6. august 2014 Takk for svar Er det bedre å bruke et håndkle å tørke ansiktet med når jeg trener? Og skylle ansiktet med vann etter trening? Anonymous poster hash: 502b4...5bc
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #11 Skrevet 6. august 2014 Det kan hende du går gjennom en slags "renselse" etter du begynte å trene, akkurat som når man begynner på ny hudpleieserie. Det er veldig vanlig å få kviseutbrudd da. Men pass på å vaske bort svetten etter trening. Får håpe det går over av seg selv. Sjøl får jeg kviser på ryggen og det er utrolig irriterende :/ Anonymous poster hash: f021b...249
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #12 Skrevet 6. august 2014 Man får ikke kviser av å trene, men å la svetten tørke i i ansiktet. Jeg har trent laange harde økter i mange år. Med en gang man er ferdig, er det bare å skylle ansiktet i vann og kviseproblemet er borte. Anonymous poster hash: 44c4d...387
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå