Gå til innhold

Haslum i Bærum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner til omerådet? Hvordan er det å bo der? Skoler/bhg? Kollektivmuligheter til Oslo?

Anonymous poster hash: f5149...360

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommet jo an på hva som er ok avstand til kollektiv, men Kolsåsbanen starter jo opp igjen nå i oktober, og den kjører gjennom Haslum.

Anonymous poster hash: b33ec...bb4

Skrevet

Jeg bodde der i mange pr, men flyttet før barna skulke begynne på skolen. På Hadler skole er klassene sprengfulle, hele skolen er sprengt i forhold til elevtallet uten at skolen får mer ressurser av den grunn

Anonymous poster hash: 99f0d...ebb

Skrevet

Dytt

Skrevet

Haslum skole skulle det stå

Anonymous poster hash: 99f0d...ebb

Skrevet

Vi vurderte både Haslum og Østerås, men endte opp med å kjøpe på Lambertseter, og trives kjempegodt! Litt lavere priser enn i Bærum, lik demografi, rolig og hyggelig område i Nordstrand bydel. veldig få innvandrere

Anonymous poster hash: 915b0...d68
Skrevet

Hmmmm, kjenner til Lambertseter og der vil jeg ikke at barna mine skal vokse opp.

Synd, ser det er annonnsert flere fine rekkehus og tomannsboliger på Haslum nå.

Gjest Julia1984
Skrevet

Hmmmm, kjenner til Lambertseter og der vil jeg ikke at barna mine skal vokse opp.

Fint område, men skolene i østre Bærum er så fulle. Har du skolebarn allerede er det langt fra sikkert de får plass på nærskolen.

Skrevet

Fint område, men skolene i østre Bærum er så fulle. Har du skolebarn allerede er det langt fra sikkert de får plass på nærskolen.

De er ikke i skolealder ennå. Er det like vanskelig med barnehage?

Skrevet

Nå er jo Haslum sentrert i midten av bærum så mtp barnehage tror jeg det er steder i bærum man kan være mer uheldig. Mtp barnehageplass tror jeg ikke jeg ville vært skeptisk til Haslum. Dersom du skal gardere deg er det vel da kanskje bedre kapasitet på Bærums verk ...

Skrevet

Nå er jo Haslum sentrert i midten av bærum så mtp barnehage tror jeg det er steder i bærum man kan være mer uheldig. Mtp barnehageplass tror jeg ikke jeg ville vært skeptisk til Haslum. Dersom du skal gardere deg er det vel da kanskje bedre kapasitet på Bærums verk ...

Takk 😊

Skrevet

Noen som har noen innspill når det gjelder oppvekstmiljø, sosiale problemer etc?

Skrevet

Ikke mer problemer på Haslum enn andre steder i bærum

Skrevet

Haslum er for Bærum det Røa er for Oslo vest.... Vestkantens "østkant"..

Anonymous poster hash: c661b...ab6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...