Gå til innhold

Syns du det er stygt å være blek?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må sole meg 4-5 timer hver dag i 2 uker for å få litt farge. Orker rett og slett ikke å pine meg selv slik lengre. Prøvde selvbruning men det flekker ned alt jeg eier og har. Er det stygt med bleike jenter?

Anonymous poster hash: 22c78...3d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det trenger ikke være stygt.

Å sole seg er kjedlig. Du får også en jevnere og finere farge om du bare er ute og gjør ting. Lek med ungene, jobb i hagen, ta deg en løpetur osv.

Anonymous poster hash: fc9eb...6f7
Skrevet

Nei, ikke stygt men de aller fleste ser bedre ut med litt farge i kinnene.

Jeg har det forøvrig som deg; tar lang tid å få farge og tåler sol dårlig så jeg gidder ikke, men har funnet et selvbruningsprodukt som funker supert på meg.

Har du prøvd spraytan i salong?

Skrevet

Nei? Jeg er da ikke rasist..

Anonymous poster hash: 0a88b...924

Skrevet

Nei absolutt ikke! Men selv ser jeg at jeg ser mer sexy ut med litt farge på kroppen, så jeg prøver å få litt sol innimellom ;)

Anonymous poster hash: 215c7...b13

Skrevet

Noen (enkelte) personer er faktisk vakre som bleke. Som regel er de rødhårete, uten at jeg aner om det er noen sammenheng.

Anonymous poster hash: e8be3...d06
Skrevet

Er blek aktig selv, bruker faktor 30 (barna sine). Sensitiv hud så må Være litt forsiktig med den :-P

Skrevet

Du er naturlig lys, og kler det helt sikkert kjempefint!

Man kan se litt syk ut hvis man er veldig bleik, men så lenge du ikke murer deg inne og spiser kun potetgull, så tror jeg det går helt fint.

Anonymous poster hash: b697f...086

Skrevet

Nei, ikke hvis man er det naturlig. Men er man blek fordi man ikke er ute og uteliv er det man bruker på og gå ut døra og inn i bilen,- DA får man en litt vel gusten" farge. Men er man ute, beskytter seg godt og holder seg/forblir blek slik, eller bare ER blek, men er ute,- så er jo det helt greit :)

En naturlig hvit hud som får nok friskluft er minst like lekkert som en "oversolt" hud!

Anonymous poster hash: 8d9b1...283
Skrevet

Ja, det er stygt.

Anonymous poster hash: cb4d0...289

Skrevet

Er ikke superlekkert å være omtrent gjennomsiktig, men vanlig blek er finere enn oransje/folk som ikke får en fin brunfarge..

Orker sjeldent sole meg, blir bare brent, og bruker heller litt sminke for å se levende ut:)

Skrevet

Synes de som er "melkehvite" kan være pene som bleke, men ikke den typen blek som jeg selv er. Ser alt av blodårer, ligner på eldgammelt pergament ;p

Skrevet

Nei. Hos skandinaviske jenter synes jeg nesten at hvit er penest . Særlig hvis man er lys eller rød i håret. Gjerne svakt rosa kinn .

Skrevet

Jeg synes det er pent med lys hud på de som er født slik. og mørk hud på de som er født slik.

Synes ikke spesielt om selvbruningskremer og selvblekingsfarger etc.

Datteren min spurte rett ut hvorfor det er moderne å være orange i ansiktet haha.

Må innrømme at jeg får assosiasjoner mot hudkreft når jeg ser veldig brune mennesker (altså som i overdreven-soling-hud), sikkert fordi jeg kjenner flere som har måtte fjerne føflekker, også føflekker med ondartet kreft ( og da fjerner de ikke bare flekken, men også et stort stykke i alle retninger omkring)....

Soler meg heller ikke selv da jeg ikke ønsker pigmentflekker, rynker og risiko for maligne føflekker.

Anonymous poster hash: 59967...14a
Skrevet

Jeg synes det er penere å være brun. 

Men alt kommer an på øyet som ser. 

I andre steder i verden hadde folk misunt deg stort! Der er det om å gjøre å være blekest mulig. ;-)

Skrevet

Nei det er ikke stygt. 

Før brukte jeg spray-tan i en periode. Ser tilbake på bilder fra den tiden og grøsser. Da vil jeg heller være blek! 

Skrevet

Synes det ser harry ut med altfor brun hud. Ikke pent heller. Naturlig brunt er fint. De som er lys med fregner er vakrest slik, og trenger ikke bli oransjebrun. 

Anonymous poster hash: d42cd...044
Skrevet

Kjæresten til sønnen min er nydelig porselenshvit i huden. Hun tåler dårlig sol, så hun soler seg aldri, og har alltid faktor 50 på før hun går ut. Hun kler det kjempegodt. Jeg trives best med litt farge i fjeset, men ikke så mye at jeg gidder å gjøre noe med det vinterstid. Så jeg er bleik om vinteren og brun om sommeren, men bruker aldri mindre enn faktor 25, for rynker og hudkreft gidder jeg ikke å ha.

Skrevet

Så lenge man ikke ser syk ut, så er man fin som blek :) Selv er jeg blek om vintern og brun om sommern. Bare jeg går ut i sola en times tis, så er jeg brun. Men ansiktet..... der smøres det faktor 25+. Hjemme som i Middelhavet. Hvem vil bli rynkete gammelt skrukketroll?

Skrevet

Ikke så lenge man er fresh! Jeg føler meg fin som brun, og grei som blek så lenge jeg fikser meg litt! Føler meg faktisk penest etter en treningsøkt til tross for svette! Tror det har med at jeg får litt farge i kinnene og ser frisk ut 😊

Anonymous poster hash: e0a4c...357

Skrevet

Jeg er naturlig veldig lys i huden (er rødhåret), og synes jeg er pen sånn. Jeg ville ikke sett fin ut med brun hud (huden min kan ikke bli brun naturlig, forsåvidt..)

Bare jenter som noensinne har sagt stakkars deg som er så blek. Alltid vært populær hos menn, og alle mennene som noensinne har kommentert huden min har sagt at den er nydelig/pen osv. Jeg har spurt "men er den ikke hvit?" og de har sagt "eh, jo? Men hva er problemet med det?" Leste at menn biologisk tiltrekkes av kvinner med lysere hud og kvinner tiltrekkes av menn med mørkere hud. (enn seg selv) Dette fordi man ser yngre ut når man er lysere, visstnok, og det er lettere å bedømme helsen til noen med lysere hud (dette er underbevisst)

Anonymous poster hash: 83633...9e7
Skrevet

Jeg synes selv jeg ser helt klart finest ut med litt farge i ansiktet. Fra naturens side så er jeg kjempeblek på vinteren og blir knallbrun på sommeren. (litt spansk utseende, kanskje...)

Noen kler veldig godt å være bleke og har lagt merke til at samtlige av disse har plettfri hud. :P

Skrevet

Mye heller blek enn unaturlig solariumbrun. Det er ikke pent.

Skrevet

Jeg er blek om vinteren og brun om sommeren. Jeg ser MYE bedre ut om sommeren ;)

Om våren/sommeren er jeg mye i hagen; luker og ordner til. Da kommer fargen fort.

De aller fleste ser finere ut med litt farge, men alt med måte :)

Skrevet

Blek, men frisk hudfarge er fint :) Jeg er naturlig blek og blir ikke brun, men rød så da trives jeg godt med å være litt blek ;)

Anonymous poster hash: 69284...60f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...