Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Sønnen min på 14 mnd har begynt i barnehage denne uka. I går var han der ca 2 timer uten oss, spiste lunsj og lekte, i dag blir det ca 5 timer, lunsj og soving. Han sover to ganger hver dag, den siste fra ca klokka 14. Jeg har mulighet til å hente han ca klokka 14 i morgen og fredag og foreslo dette i barnehagen, men det syns de ikke var noe vits, det var like greit å kjøre på med "vanlige" dager med det samme. Jeg trodde det var best å begynne med litt kortere dager i starten? Samtidig ser jeg jo poenget med at han uansett vil sove hvis jeg venter med å hente... Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 25e41...311
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 siden din sønn likevel skal sove på det tidspunktet så la han bare sove i bhg, og be heller bhg ringe deg når han vokner så du kan hente han da! Anonymous poster hash: 9c38a...f41
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Ditt barn-du bestemmer Jeg hadde hentet barnet mitt med engang jeg kan uansett hva, vil ha mest mulig tid sammen med de. Hvis du henter gående, så hadde jeg trillet tur mens han sov Anonymous poster hash: 9d719...878
Appelsinpiken Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Jeg lot mitt barn sove, så ringte de når hun våknet. Da kom jeg med en gang funket veldig fint for oss
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Jeg jobber i barnehage selv,og er enig med svaret oppom her, la han bare sove i barnehagen og bli vant ti lat det er andre enn deg som tar han opp.Så kan de ringe deg med en gang han er våken sånn at du kan hente. Han må jo bli vant til dette likevel... Anonymous poster hash: a8980...1ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå