Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Har i to ukers tid kjent antydning til det jeg trodde var ei underjordisk kvise ved siden av haken, rett over kjevebeinet. Nå kjenner jeg at det er ei kul inni der. Bevegelig og vond (godt tegn regner jeg med) med et lite blåmerke på faktisk. Hva i alle dager?? Har aldri hatt slike kviser før. Kan det være noe annet? Anonymous poster hash: 748d6...b30
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Bildet lyver litt, det er litt blåere i virkeligheten. I tillegg er det ganske rødt og verkende rundt. Anonymous poster hash: 748d6...b30
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Jeg har også en slik kul. Litt vondt og bevegelig, rett over kjevebenet. Men jeg har ikke noe merke "utenpå huden". Har tenkt at den sikkert blir borte av seg selv, men nå har den vært der noen mnd. Følger tråden for mulige tips Anonymous poster hash: 9fde8...f32
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Bare et blodkar som har sprukket Det er ikke sikkert denne kvisa forsvinner da. Jeg ville ha stukket hull mens den enda er aktiv og lett å få tak i.. Hvis den roer seg kan det bli en evig kul inni der. Sønnen min har en sånn på kinnet, vært der flere år. Kviser er så mangt. Tynn betennelse eller tykkere tall. Og så har man de små cystene som man kan stikke hull på og tømme, men som alltid fyller seg igjen. Da må man få ut hele "posen" som kvisa lages i. Som regel til legen Anonymous poster hash: 6e14a...1bd
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Æsj, for denne kvisen/byllen er ikke klemmeklar.. Håper den blir det, ganske ubehagelig! HI Anonymous poster hash: 748d6...b30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå