Gå til innhold

Min far ligger for døden


Anbefalte innlegg

Gjest lillehi
Skrevet

Har det veldig vondt nå! Han bor på sykehjem i en annen by, og vi har hatt lite kontakt de siste ti årene. Allikevel, sitter her og har det skikkelig vondt og tenker på han. Minner fra barndommen, og at datteren min aldri fikk bli kjent med han. Heldigvis har han ikke vondt og jeg håper han snart får fred💕 selv om situasjonen har vært sånn som den har vært vil jeg savne han. Skulle gjerne ha gitt han en siste klem, men det får bli med gode tanker. Glad i deg pappa💕❤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

<3

 

Anonymous poster hash: f2704...e3d

Skrevet

Har du ikke mulighet til å reise å ta farvel med han?

Det er trist 



Anonymous poster hash: ac503...eae
Skrevet

Hvorfor reiser du ikke å tar farvel med han?

Gjest lillehi
Skrevet

Har ikke mulighet til det nå. Han ville heller ikke merket at jeg var der. Ville bare lufte litt tanker, takk for svar💕

Skrevet

klem til deg



Anonymous poster hash: 43be9...b96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...