Gjest lillehi Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Har det veldig vondt nå! Han bor på sykehjem i en annen by, og vi har hatt lite kontakt de siste ti årene. Allikevel, sitter her og har det skikkelig vondt og tenker på han. Minner fra barndommen, og at datteren min aldri fikk bli kjent med han. Heldigvis har han ikke vondt og jeg håper han snart får fred💕 selv om situasjonen har vært sånn som den har vært vil jeg savne han. Skulle gjerne ha gitt han en siste klem, men det får bli med gode tanker. Glad i deg pappa💕❤
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Har du ikke mulighet til å reise å ta farvel med han? Det er trist Anonymous poster hash: ac503...eae
Sint naken biltyv Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Hvorfor reiser du ikke å tar farvel med han?
Gjest lillehi Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Har ikke mulighet til det nå. Han ville heller ikke merket at jeg var der. Ville bare lufte litt tanker, takk for svar💕
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 klem til deg Anonymous poster hash: 43be9...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå