Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Gravid i uke 7, og har murringer + blødninger. Er livredd for SA. Men jeg må nok vente til i morgen med sjekk, eller? Anonymous poster hash: c64f8...4f9
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 De kan jo ikke gjøre noe til eller fra uansett så jeg ser ingen grunn til åringe. Anonymous poster hash: 1e0bf...498
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Jeg hadde blødninger tidlig i alle mine svangerskap og det gikk bra hver gang, om det kan trøste deg;) Det er ingenting å gjøre i uke 7:( Ta det med ro og sov ut i natt, håper det går bra:) lykke til! Anonymous poster hash: 7124e...561
Fandens Oldemor Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Det er dessverre ikke så mye de kan gjøre for deg, men ring hvis det hjelper deg å snakke med dem. De gangene jeg har gjort det, har de bare sagt at jeg skal legge meg ned og se om det tar seg opp eller om det går over. Krysser fingrene for at det bare er en ufarlig blødning. Det går veldig godt an det også!
Popelko Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Jeg fikk blødninger i uke 11, ringte da legevakten. Legen som undersøkte meg sa at det trolig var en abort, siden den blødde mye. Han ringte føden for å høre hva de sa, og de ba meg komme dit med en gang. De synes at selv om det var tidlig, og de ikke ville kunne gjøre noe, så burde jwg hvert fall få vite om det hadde gått galt.og alt var bra hadde forliggende morkake som gjorde at det blødde. Ring du, og hør hva de sier hvert fall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå