Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Hun har fått det samme og spise en stund nå men har brått begynt å få så mye luft i magen. Våkner gjerne noen timer etter vu har kagt henne for kvelden og sutrer og vrir seg. Når jeg tar henne opp så raper hun opptil flere ganger. Kan hun brått få luft i magen av grøten som ho alltid har spist? Anonymous poster hash: b58bc...456
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 Vi har lagt*** Anonymous poster hash: b58bc...456
Ladybird2014 Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Jeg må rape min etter grøtmåltidet, fordi han får i seg luft når han spiser.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Gi probiotika Anonymous poster hash: 6d2c4...29f
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #5 Skrevet 6. august 2014 Jeg må rape min etter grøtmåltidet, fordi han får i seg luft når han spiser. Ho raper etter hvert måltid og hver flaske. Samtidig som ho raper hele tiden når ho ligger på magen.. Syns det er veldig rart hvis ho brått skal få masse luft av grøten som ikke har gitt luft før.. Anonymous poster hash: b58bc...456
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå