Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Synes det er så fint men vil helst ikke ha Vilde 1,2 og 3 i bhg og på skolen... Anonymous poster hash: 776c7...fd3
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Tja, det er vel på topp 20 kanskje? Min jente heter det og er eneste i bhg med navnet. Det er vel mye tilfeldigheter som styrer også.. i samme bhg er det tre stk med navnet Aurora - trodde ikke det var så vanlig ;-) Anonymous poster hash: 5eed0...d25
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Det var poppis for ti år siden. Det er mange som,hetermdet, men ikke så små. Anonymous poster hash: f7aa3...191
Elskerhøsten2014 Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Synes Vilde er nydelig,men kjenner en del med det navnet en på 5 år og 3 som er født i 2013
Jentebror Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Fint navn. Ingen i barnehagen til guttungen som heter det. Minste jeg kjenner som heter det skal opp i 6. klasse nå.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Jeg jobber i en bhg med rett over 100 barn. Ingen Vilde der. Eneste Vilde jeg kjenner er 18-20 år. Anonymous poster hash: e34d8...e6b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Jeg jobber i en bhg med rett over 100 barn. Ingen Vilde der. Eneste Vilde jeg kjenner er 18-20 år. Anonymous poster hash: e34d8...e6b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #8 Skrevet 5. august 2014 Nei, det var for endel år tilbake. Anonymous poster hash: 25e0a...fc4
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #9 Skrevet 6. august 2014 Hvis det var poppis for noen år tilbake kanskje det har blitt harry da hehe... Hva synes dere andre om navnet? Anonymous poster hash: 776c7...fd3
Cruella De Vil Skrevet 6. august 2014 #10 Skrevet 6. august 2014 Det har vært ganske populært, ja, men jeg oppfatter det ikke som et navn som "alle har". Sjekk ellers navnestatistikken på ssb. http://ssb.no/navn?fokus=true Jeg synes Vilde er fint.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #11 Skrevet 6. august 2014 Ikke et poppis navn, ikke er det særlig fint heller. Anonymous poster hash: a871c...801
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #12 Skrevet 6. august 2014 Kjenner ingen små som heter det nå. Synes det er pent:) Anonymous poster hash: e5853...dad
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #13 Skrevet 6. august 2014 Dytter Anonymous poster hash: 776c7...fd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå