Gå til innhold

Landås: Bergen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke type mennesker bor der? Er det ghetto strøk? 



Anonymous poster hash: e6f10...09a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor på Landås?

 

Anonymous poster hash: 3bea4...306

Skrevet

Kommer an på hvor på Landås.



Anonymous poster hash: 43a65...650
Skrevet

Ikke flytt dit :-)

 

Anonymous poster hash: 38984...e70

Skrevet

Slum

 

Anonymous poster hash: 09404...793

Skrevet

Sollien og øvre delen er dyrt og pent sted. Sletten er mer tvilsomt.

 

Anonymous poster hash: 12be4...a2c

Skrevet

Sollien og øvre delen er dyrt og pent sted. Sletten er mer tvilsomt.

 

Anonymous poster hash: 12be4...a2c

Som jeg skulle sagt det selv.

 

Anonymous poster hash: 3fc40...3ee

Skrevet

Har bodd på Landås i flere år, elsk! 

 

Penere strøk på oppsiden av Nattlandsveien, nedenfor Nattland er også mye bra, men generelt sett greit å bo nærmere nattlandsveien enn sletten senter. Ved sletten har man Chicago, og der er det texas. Pass på at man ikke sokner til Sletten skole, men landås skole på oppsiden av veien. 



Anonymous poster hash: 29bb5...ecc
Skrevet

Man kan dra et skille der hvor Nattlandsveien går. På oppsiden av denne (Sollien, lægdene) er det attraktivt og dyrt å bo. På nedsiden (Sletten og området rundt) er det mer bråk, men det henger nok noe igjen fra gammelt av da området her ble kalt for Chicago pga mye gjengkriminalitet.

 

Dog finnes det på begge side både nydelige og mindre fine steder å bo. Landås har vokst seg fram de senere år som et attraktivt og sentralt område, og mange Haukelandsansatte bor her. Det gjorde jeg også før jeg fikk familie. Da ble Sædalen neste stopp, men jeg kan virkelig anbefale Landås.

 

Anonymous poster hash: 19af2...e21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...