Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Terminen nærmer seg med stormskritt og jeg har ett veldig ønske om vannfødsel. Jeg skulle gjerne vist mer om det å føde i vann, hvordan det foregår, kriterier, smertelindring (utenom det varme vannet) osv osv. Altså mer utdypende info om det hele. Står jo så å si ingenting om det på ahus sine sider og jeg finner ikke noe litteratur om emnet. Skal snakke med jordmor om det på neste kontroll, men hun har en tendens til å ta helt av i "kakklinga" si og henger seg gjerne opp i helt andre ting, så jeg tror ikke jeg får så utdypende informasjon der i gården. På forhånd takk Anonymous poster hash: 37c7c...61f
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Jeg har ikke født i vann, men jordmor var veldig for at jeg skulle det. Jeg lå i vannet som smertelindring og hvis jeg ville, så kunne jeg bli liggende. Jeg fikk ikke inntrykk av at hun sjekket noe ekstra fordi jeg kanskje skulle føde i vannet, men jeg vet at man ikke får lov hvis man har et risikosvangerskap. Jeg ville opp fordi jeg ikke klarte å ligge godt nok i badebadet Anonymous poster hash: 69bd5...f6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå