Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Var på tur til byen idag og i rundkjøringen så stoppet jeg bittelitt mer fram enn jeg skulle, den kom en bil fra venstre og ei dame kjørte som viste meg fingeren, mens bak satt det to barn. Jeg tenkte " jøss hun var voksen ". At andre ikke tenker litt bedre med barn tilstede. Grøss! Anonymous poster hash: 5dbf6...b1f
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Ble litt feil overskrift..men dere skjønner. Anonymous poster hash: 5dbf6...b1f
Marriet Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 (endret) Jeg er en hissig sjåfør, ikke stolt av det og er klar over at det er en ræva egenskap. Jeg er til og med dømmende i trafikken! Det finnes utrolig mange ubrukelige kvinnelige sjåfører. Hadde du kommet for langt ut i rundkjøringen der jeg er på tur rundt og vi nesten kunne ha kræsja kunne jeg blitt stressa og kanskje vist finger. Veit det er galt, men jeg er som du, ikke feilfri. Endret 5. august 2014 av Marriet
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Ble litt feil overskrift..men dere skjønner. Anonymous poster hash: 5dbf6...b1f Barn som har mødre som har slike mødre? Snakker vi da om barnas mormor? Neida, jeg kan bli hissig selv, hater folk som ikke overholder regler, avstand, vikeplikter osv. Ville ikke vist deg finger'n, men litt banning hadde nok forekommet. Men er ikke noe synd på ungene mine for det Anonymous poster hash: 1a5e0...f02
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Jeg synes også det er ufint, men det finnes verre ting man kan utsette barna sine for altså. Tror de tåler dette... Anonymous poster hash: 03cf4...888
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Hehe, det kunne jeg funnet på. Veldig mange kvinnfolk kan IKKE kjøre. Anonymous poster hash: f11b0...ccc
QueeenBeee Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Haha, jeg er en mor som har en sånn mor passet til overskriften jeg da
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #8 Skrevet 5. august 2014 Det finnes så mange udugelige kvinnelige sjåfører. Hadde kanskje dratt fingeren i et slikt øyeblikk selv. Lær deg å bremse i tide! Anonymous poster hash: 3be60...361
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #9 Skrevet 5. august 2014 Tror dere det hjelper å tute og vise fingeren? Tror dere sjåføren blir mindre stressa? Eller slutter å kjøre bil? At ei dame kløner akkurat når dere ser henne betyr ikke at hun er en dårlig sjåfør bestandig, men at hun tok en feil avgjørelse. De fleste gjør det avogtil, dessverre. Det finnes også dårlige mannlige sjåfører. Anonymous poster hash: ed137...eac
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #10 Skrevet 5. august 2014 Hahaha, så herlig å se at det er flere av oss road-rage kvinner i dette landet. Jammen godt å lese at det ikke bare er jeg som slenger en fing og to ut vinduet til inkompetente kvinnelige (og noen ganger mannlige) sjåfører! Stikkord: - bruk blinklys, de henger på bilen for å vise tegn, ikke for å pynte opp Leafen din! - følg med i rundkjøringen, brems i tide og ligg i rett fil -er det så forbanna vanskelig å tråkke inn gassen i påkjøringsfelte til en motorvei? Du skal ligge i 90 når du fletter deg inn, ikke 60,ikke 70, men 90! - følg køen, drit i håret/sminken/mobilen - om du får noen opp i hekken på bilen på landeveien og det er tilogmed flere som ligger bak den i tillegg så kjører du for sakte! Slipp forbi for svarte %&€€€! - det er ikke farlig å møte på biler på veien, slutt å brems ned! - tuneller spiser deg ikke, kjør i samme fart som du kom inn i den. - og bilen tåler fint å kjøre i svinger, du trenger ikke å måtte bremse 5 ganger før du er rundt. følger du disse enkle reglene, får du ingen fing i fra meg! Anonymous poster hash: eed40...d1c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #11 Skrevet 5. august 2014 Kvinnelige sjåfører er i snitt dyktigere enn mannlige. Bare les ulykkesstatistikken. Anonymous poster hash: 3487c...cb5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #12 Skrevet 5. august 2014 Vel, far i huset her lekset opp noen mindre pene gloser foran barna her da en idiot av en gubbe kjørte rett ut foran oss. Han hadde vikeplikt og bare flaks gjorde at bilen vår stoppet en cm fra hans dør. Hadde set vært vått ute hadde vi krasjet. Moro. Ikke bare kvinner som er idioter i trafikken, og barna ser ikke ut til å ha fått varige skader. Tror ikke de ville gjort det om jeg hadde sagt det samme. Anonymous poster hash: 3fe50...8d2
Tessa3 Skrevet 5. august 2014 #13 Skrevet 5. august 2014 Hahaha, så herlig å se at det er flere av oss road-rage kvinner i dette landet. Jammen godt å lese at det ikke bare er jeg som slenger en fing og to ut vinduet til inkompetente kvinnelige (og noen ganger mannlige) sjåfører! Stikkord: - bruk blinklys, de henger på bilen for å vise tegn, ikke for å pynte opp Leafen din! - følg med i rundkjøringen, brems i tide og ligg i rett fil -er det så forbanna vanskelig å tråkke inn gassen i påkjøringsfelte til en motorvei? Du skal ligge i 90 når du fletter deg inn, ikke 60,ikke 70, men 90! - følg køen, drit i håret/sminken/mobilen - om du får noen opp i hekken på bilen på landeveien og det er tilogmed flere som ligger bak den i tillegg så kjører du for sakte! Slipp forbi for svarte %&€€€! - det er ikke farlig å møte på biler på veien, slutt å brems ned! - tuneller spiser deg ikke, kjør i samme fart som du kom inn i den. - og bilen tåler fint å kjøre i svinger, du trenger ikke å måtte bremse 5 ganger før du er rundt. følger du disse enkle reglene, får du ingen fing i fra meg! Anonymous poster hash: eed40...d1c AMEN!!👍
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #14 Skrevet 5. august 2014 Ville aldri ha vist finger'n foran barn generelt. Det er holdningsskapende og dårlig forbilde. Til tante"barnet" mitt på 19 derimot kan jeg flekke finger'n under kortspill Anonymous poster hash: e8a08...cd4
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #15 Skrevet 6. august 2014 Ville aldri ha vist finger'n foran barn generelt. Det er holdningsskapende og dårlig forbilde. Til tante"barnet" mitt på 19 derimot kan jeg flekke finger'n under kortspill Anonymous poster hash: e8a08...cd4 Haha, selv om jeg viser fingeren til folk mens jeg kjører ser ikke barna mine det, de sitter tross alt bakovervendt til de er så store at de kan lukte tåfisen sin mens de sitter i setet sitt. Jeg er da ikke helt uansvarlig heller! :-D Anonymous poster hash: eed40...d1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå