Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Vi har alltid hatt felles økonomi, og vært disponenter for hverandres kontoer. Har fordelt regninger fra hverandres kontoer, og "mitt er ditt, og ditt er mitt". Men nå har jeg redusert utbetaling og må "leve" på NAV grunnet sykdom. Så går han hen og fjerner meg som disponent, legger regningene våre i 2 bunker, de med mitt navn og de med hans. Hadde aldri falt meg inn å gjøre det. Han har slitt mye med økonomien selv. Fått tvangstrekk i lønn, og veldig lite utbetalt. Lurer på hva han hadde sagt hadde jeg gjort det mot han da. Men what the hell, da får han iallfall bidra myyyye mer med mathandling og slike ting. Hva mener dere? Anonymous poster hash: 0bfcf...9d4
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Jeg hadde heller spurt HAN hva han mente med det. Anonymous poster hash: 656f3...61b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Ufint av han. Vi har fellesøkonomi i gode og dårlige tider. Får en av oss bonus på jobb drypper det på begge. Anonymous poster hash: ad98e...178
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Han mener at jeg er frekk som overfører penger fram og tilbake fra kontoene. Når det gjelder fra hans til min. VEL vitende om hva pengene går til. Dagligvarer. Trenger jeg noe annet til meg selv OG våre FELLES barn, pleier jeg alltid å gjøre det av de pengene JEG får utbetalt. Anonymous poster hash: 0bfcf...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå