Gå til innhold

Middagsoppskrift på rask og enkel middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har ideer? helst noe man kan varme opp. Jobbe hele dagen og vil ha litt varm mat når jeg kommer hjem om kvelden :)

Anonymous poster hash: 5b358...dc6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, raske middager... 

Spaghetti med kjøttboller 

Kylling med sursøt saus og ris 

Kyllingstrimler stekt med løk, champignon og paprika, med kantarell- og champignonsaus og enten pasta tagliatelle eller ris 

Fiskesuppe med reker og hvitløksbaguetter

Ikke spesielt sunne middager, men raske og gode ;)

Skrevet

Hørtes litt ut som mye arbeid :/ fortiden så steker jeg biff med grønnsaker i ovnen til sen middag, begynner og gå lei av det... Er totalt kaputt når jeg kommer hjem (jobber 150% prosent, er i overgang til ny jobb)

Anonymous poster hash: 5b358...dc6
Skrevet

Ikke supersunt, men enkelt! Skjær en pakke wienerpølser i biter og legg i en langpanne sammen med en kuttet løk. Lag to pakker potetstappe og legg på toppen av pølsene. Strø ost over og stek til osten er gyllen. Du kan jo prøve med grønnsaker også sammen med pølsene om du vil! Snadder 😊

Anonymous poster hash: c5442...430

Skrevet

En dag du har tid, lag lapskaus med oppkuttede grønnsaker som f.eks gulrøtter, persillerøtter, sellerirot, kålrot, løk og biter av bog eller høyrygg. Kan varmes opp mange ganger, og du kan tilføye det du har oppi gryta. F.eks byggryn, pølsebiter etc. Kan lett ha en lapskausgryte i 4-5 dager.

Alternativt er jo laks i form m potetstappe enkelt, evt kyllingbiter i pitabrød med litt tomat og tsatsiki fort og greit.

Anonymous poster hash: 8a7f8...5aa

Skrevet

Toro fiskesuppe med 5 ulike grønnsaker. Ha oppi laks i terninger eller annen fisk og du har mat på 1,2,3;)

Wraps med salat, andre grønnsaker, dressing og smårettsskinke.

Tomatsuppe med pølser, oppmuntret paprika og pølsebiter.

Fullkornspasta, smårettsskinke/ annet kjøtt, mais, en boks lettrømme og litt sennep.

Kjøp en hel grillet kyllig. Kok ris til å kjøp ferdig salat hvis du ikke orker lage en selv.

Anonymous poster hash: fa5ee...e65

Skrevet

Ha ha oppkuttet;) ikke oppmuntret

Anonymous poster hash: fa5ee...e65

Skrevet

Jeg har også dårlig tid så her går det i løvbiff med wok/grønnsaker 😜

Eller så koker jeg spagetti og hiver oppi 1-2 ss pesto og salatkylling (sånn ferdig pk)

Og av og til steker jeg kjøttdeig som jeg krydrer med salt, pepper og soyasaus+litt jalapenos og/eller sopp + litt creme fresh/fløte. Kjempegodt! Har enten potetstappe eller ris til :-)

Håper noe kan være til hjelp!

Anonymous poster hash: fb5c2...2dd

Skrevet

kylling i pita (med salat, agurk, mais, løk og aioli e.l)

Anonymous poster hash: b02bd...d02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...