Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 De som prater så mye dritt om andre til deg...hva tror de sier om deg når du ikke er tilstede? Anonymous poster hash: f7b17...af2
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Ja det tenker jeg på. Har en venninne som forteller meg alt om sine venninner, som jeg ikke kjenner. Kan MYE om dem. Vi er egentlig veldig nære men det har gjort at jeg ikke forteller henne om problemer med mannen feks. Anonymous poster hash: fac72...a21
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Ja, det har jeg tenkt en del på. Derfor har jeg kuttet dem ut. Anonymous poster hash: 92b48...29e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Ja og sånne mennesker får ikke vite noe om meg. Jeg gjør det også klart at det ikke er interessant for meg å høre på dritt og sladder om andre. Så får hun heller spre videre at jeg er en frekk drittkjerring som ikke vil høre på det hun har å fortelle. Anonymous poster hash: 5155b...4f4
Gjest Pusikatt Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Ja. Men har heldigvis ingen venninner som snakker dritt om hverandre. Kun en svigerinne, men jeg bryr meg ikke så veldig mye. Jeg bare lar vær å fortelle henne ting jeg ikke vil at hele byen skal få vite.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Jepp, hele min nærmeste familie er en gjeng med sladrekjerringer.. Så jeg lurer veldig på hva som blir sagt om meg og mannen når vi ikke er tilstede... Anonymous poster hash: af8a1...70b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå