Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #1 Skrevet 5. august 2014 Er på ferie, tar det opp med lege når vi er tilbake;) ... Spør dere nå. Har en gutt på 5 mnd. Har den siste tiden merket at når jeg holder ham hans rygg mot min mage og beina hans henger ned, så blir beina hans helt blå. Holder ham da rundt magen. Med en gang vi endrer stilling får han tilbake den vanlige fargen. Har aldri sett dette i en annen stilling. Noen som har vært bort i dette... Blir litt bekymret. Anonymous poster hash: a7cc1...f2b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Eh.. Har flere barn og aldri opplevd noe lignende. Er det noe som er oppstått plutselig hadde jeg ikke ventet med å kontakte lege. Hvor gammelt er barnet? Er det under 1 år er det iaf viktig å få det sjekket. Om det skulle være noe kan det skje fort med barn under 1 år. Sier bare hva jeg tenker.. Er sikkert ikke noe alvorlig Anonymous poster hash: 6cf81...3fa
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Så nå at han er fem måneder.. Hadde iaf ringt å forhørt meg med legevakten. Så kan dem finne ut av hvorvidt dette er vanlig eller ikke. Som jeg sa tidligere så hadde iaf ikke jeg ventet til ferien var over😊 Anonymous poster hash: 6cf81...3fa
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Enig, ville ha ringt lege i morgen tidlig. Anonymous poster hash: b79a1...272
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Uff nå skremte dere meg. Ringer legen imorg. Men synes det er rart at dette skjer kun når vi holder ham på den måten. Han er ellers en frisk og blid gutt som spiser godt og vokser seg stor. Får håpe at det er noe uskyldig. Anonymous poster hash: a7cc1...f2b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Kan han ha litt vann i kroppen? Vår baby hadde nettopp det i forbindelse med litt feber/varme. Da ble beina blå når vi holdt han. Det var ikke noe farlig da ;-) Anonymous poster hash: 55b00...f5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå