Gå til innhold

Dere som ikke har jobb/er uføretrygdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ikke jobbe som telefonselger? Hjemmefra?

Anonymous poster hash: 7391c...ff1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei SMARTASS, når man har kronisk migrene og ikke takler lyder som trigger anfall, så går ikke det!

Anonymous poster hash: c71dc...7cd
Skrevet

Fordi jeg hater å snakke i telefonen, har helt angst for å forstyrre folk når det egentlig ikke passer (litt dårlig selvtillit ja) og ringer egentlig aldri til noen, selv ikke nær familie eller venner.

Kommer unna ved å sende meldinger, da forstyrrer jeg ikke så mye og de trenger ikke svare med en gang om de ikke orker. Men hadde nok passet særdeles dårlig som telefonselger...

Anonymous poster hash: 38b22...986

Skrevet

hvordan  gjør man det?

Anonymous poster hash: 89b15...774

Skrevet

Man må ha ganske sterk psyke for å jobbe som telefonselger, man får utrolig mye kjeft, blir truet, blir hylt inn i øret til osv... Og det å prakke på folk noe de ikke vil ha ligger ikke naturlig for alle.

Har forøvrig aldri hørt at det er mulig å være det hjemmefra, det vanlige er callsenter.

Skrevet

Jeg bare lurte jeg. Ikke meningen å tråkke dere på tærne. Jeg vet ikke hva det innebærer å være telefonselger. Trodde også at man kunne jobbe hjemmefra. Men så feil kan man ta :)

Hi

Skrevet

Jeg bare lurte jeg. Ikke meningen å tråkke dere på tærne. Jeg vet ikke hva det innebærer å være telefonselger. Trodde også at man kunne jobbe hjemmefra. Men så feil kan man ta :)

HiAnonymous poster hash: 7391c...ff1

Så du vet ikke hva det innebærer, men synes likevel det er rart at syke/uføre ikke jobber som telefonselgere..? Jadda...

Anonymous poster hash: 4a2ff...d74

Skrevet

Hi

Hei, HI. Du som er så glad i å slenge dritt, hvorfor ikke bli avløser? 

Anonymous poster hash: 280d6...ae9

Skrevet

Min første jobb var som telefonselger. Jeg var 18 år gammel. Jeg ble daglig truet på livet. Noen ba om navn og adresse så de kunne besøke meg på kvelden for å banke meg opp. Jeg fikk telefonskrekk. Holdt ut i 6 uker før jeg fikk en seriøs knekk. Det ødela selvtilliten min totalt.

I tillegg så var det provisjon. Det meste av telefonsalg er provisjon. Jeg solgte gjerne 4-6 produkter på en dag. Dvs mellom 2 til 300 kroner for en 6 timers arbeidsdag.

Anonymous poster hash: 7643a...f9d

Skrevet

Er du dum, hi?

Anonymous poster hash: 0dbe9...4ec

Skrevet

Folk som er uføre er jo det av en grunn, ikke for å sitte hjemme. Uføre beveger seg faktisk utenfor hjemmets fire vegger, så det er ikke der problemet ligger.

Anonymous poster hash: 04cba...713
Skrevet

Har telefonskrekk. Ellers hadde det kanskje ikke vært en dum ide. Er glad i å prate

Skrevet

Helt enig. Jobbet i telefon opplysning i over 4 år og er skremt hvor mange syke folk som finnes der ute. Folk som draps truer deg, ronker til deg og you name it....

Man må ha ganske sterk psyke for å jobbe som telefonselger, man får utrolig mye kjeft, blir truet, blir hylt inn i øret til osv... Og det å prakke på folk noe de ikke vil ha ligger ikke naturlig for alle.

Har forøvrig aldri hørt at det er mulig å være det hjemmefra, det vanlige er callsenter.

Anonymous poster hash: 35b60...c13
Skrevet

Haha er det mulig.

Dette følte du sterkt nok for å lage et helt innlegg om 😃.

Da bør du nok vite litt mer om hva det er du prater om 😉

Anonymous poster hash: 71cec...da4

Skrevet

Hoho :D det var jo ikke sånn ment. Kanskje ikke så flink til å formulere meg.

Hvor sa jeg at jeg synes det er rart at uføre ikke jobber som det?

Du må virkelig lære deg å lese altså.

Jeg er kanskje dum?

Men jeg lurte bare på hvorfor. Selv er jeg hjemmeværende og jobber ikke som telefonselger jeg heller.

Men får ofte høre at det må jo være en perfekt jobb til meg.

Hi

Skrevet

Nei SMARTASS, når man har kronisk migrene og ikke takler lyder som trigger anfall, så går ikke det! Anonymous poster hash: c71dc...7cd

har en i familie som sliter med det. Så jeg sender deg en klem. Det er grusomt å se når det står på :(

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...